Dutch Blender Community
Hulp => Modelleren => Topic gestart door: PKHG op 14 augustus 2014, 12:29:18 pm
-
Om jaloers te worden ;)
http://kperry3d.blogspot.nl/2014/08/creature-quick-sculpt-part-1.html
-
Zeker om jaloers op te worden. Nog zoveel te leren...... :o
-
Ik weet al een beetje hoe Sculpting werkt en ik zou zeggen maak eens in Blender een vorm wat lijkt op een hoofd en klik een keer op Sculpt mode.
Zorg wel dat Dyntopo op Enabel staat met Relative detail op Constant detail zodat de detail die je aanbrengt altijd dezelfde grote blijft.
Dus jongens even relaxen en lekker even kleien ;)
Deze heb ik al eens eerder gekleid.
(http://s30.postimg.org/kamd3fur1/Monster1.jpg) (http://postimg.org/image/kamd3fur1/)
-
Daar ga ik ook echt wel een keer goed voor zitten. ik wil namelijk nog leren om een character voor een game of animatie te sculpten en daarna met retopo weer de polycount verlagen om het character weer geschikt te maken.
-
Ja dat is wel nodig want de topologie ziet er niet uit als je een sculpt hebt gemaakt ;)
-
Als iemand met sculpten begint dan is deze tutorial heel handig je gebruikt de addon Bool Tool samen met Sculptmode ;)
https://www.youtube.com/watch?v=j2uOjh6CDiM#t=327
-
Als iemand met sculpten begint dan is deze tutorial heel handig je gebruikt de addon Bool Tool samen met Sculptmode ;)
https://www.youtube.com/watch?v=j2uOjh6CDiM#t=327
Wow, das ist ja super toll gemacht worden ,
Ik heb er met ontzettend veel plezier naar gekeken!