Dutch Blender Community
Creaties => Onderhanden werk => Topic gestart door: Ionwe op 17 augustus 2016, 23:01:06 pm
-
Hey allemaal,
Ik ben op dit moment bezig met "bark Elements"
In samenwerking met Blendmaster (https://www.youtube.com/channel/UCon-h0BVrb_8lZnj4nsvVcQ/videos (https://www.youtube.com/channel/UCon-h0BVrb_8lZnj4nsvVcQ/videos))
Het is nog in een vroege staat, maar ik ben erg benieuwd wat jullie van de texturen vinden.
Je kunt ze hier via de Google drive download link downloaden:
https://drive.google.com/file/d/0B5-_J-iiFy86cHNiYXlIenQ3aG8/view?usp=sharing (https://drive.google.com/file/d/0B5-_J-iiFy86cHNiYXlIenQ3aG8/view?usp=sharing)
(https://s4.postimg.org/3s5u4fle1/Bark_Elements_Shaders.jpg) (https://postimg.org/image/3s5u4fle1/)
-
Bedankt voor de bark Elements textures ik ben er een aan het uitproberen.
De bestanden zijn wel groot maar ze zien er voor mij goed uit.
-
Dat klopt, Ik heb een textures niet verklein.
Nogmaals it is in een vroege staat. Er worden nog veel texturen toegevoegd.
Laat me vooral weten wat je graag terug zou willen zien in de pack.
En wat u er van vind naturrlijk
-
Seamless textures zou ik wel terug willen zien in de pack.
Verder een tutorial hoe je in de node editor de COLOR/ NRM/ DISP/OCC/SPEC map plaats.
-
Ze zijn allemaal seamless behalfe te texturen met de NS initialen erachter.
-
En op die tutorial kun je rekenen :D
-
Mooi zo en de seamless textures kan ik allemaal aanpasen naar 1024x1024 toch?
-
Jazeker
dit is een render die ik er vandaag mee heb gemaakt:
(https://s4.postimg.org/3s449c1y1/jyes.jpg) (https://postimg.org/image/3s449c1y1/)
-
kaal getrapte grenen planken met teer er tussen van bijvoorbeeld een scheepsdek
steigerhout bouwsteiger nieuw en oud
ribbelplanken van havenstijgers en bruggen met en zonder teer en steentjes
en mag het pak in een cc geliceerde film gebruikt worden ?
licentie cc at ca?
stuurme desnoods een pm als je het nog niet aan iedereen wil zeggen
reekje
-
Mooie render Ionwe.
Ik ben ook bezig om wat te maken met het hout textuur maar dat duurd nog wel even voor ik die hier post. ;)
-
kaal getrapte grenen planken met teer er tussen van bijvoorbeeld een scheepsdek
steigerhout bouwsteiger nieuw en oud
ribbelplanken van havenstijgers en bruggen met en zonder teer en steentjes
en mag het pak in een cc geliceerde film gebruikt worden ?
licentie cc at ca?
stuurme desnoods een pm als je het nog niet aan iedereen wil zeggen
reekje
Ah, goeie tips. Ik zal even opzoek.
De texture pack heeft een cc0 Licents what betekend dat je er alles me mag doen wat je wil.
Naast texturen komen er ook producual- Wood shader en lak shader.
Als je van hout gelkat hut wil maken. stop je gewoon deze Lak shader er tussen.
het word allemaal PBR gebaseerd.
Ionwe
-
Hier mijn beloofde Blender Render mede mogelijk gemaakt door jou textures.
De bewerkte versie van de image staat in je andere topic.
(https://s13.postimg.org/5pcqptlxf/Zolder_Blender_render1.png) (https://postimg.org/image/5pcqptlxf/)
-
Zo te zien weet jij je goed te vermaken op een regenachtige zondag. ;)
-
Ionwe wat ben je eigenlijk van plan met de image ? :)
-
Wanneer Bark Elements af is. Ga ik een downlaod pagina maken.
Vergelijkbaar met die van Blender guru.
Ik wil graag een aantal renders op die pagina laten zien waarbij bark elements is gebruikt.
Maar ik ga het eerst maar eens afmaken. Moet nog veel texturen maken
-
Heb je de textures zelf gemaakt?
-
Heb je de textures zelf gemaakt?
Jep, en er komen er nog veel meer
-
Met onderstaande setup krijg ik dit resultaat:
(http://i.giphy.com/3o7TKxWlWVJ1t5JL56.gif)
(https://snapr.pw/i/76de4f9468.png)
-
Wauw, Jongens ik ben zou blij dat jullie het nuttig vinden.
Mag ik je gif image gebruiken voor mijn promotie pagina? ;D
Het leuke is, Or komen nu ook photoscanned bomen (een mischien andere objecten) in bark elemtents.
-
Mag ik je gif image gebruiken voor mijn promotie pagina? ;D
Wat mij betreft mag je hem gebruiken, de vraag is alleen of je hem wel wil gebruiken. Er zijn betere manieren om je textures te showen dan die gif.
-
Zoals? ;D
-
Zoals? ;D
Om te beginnen kies je een texture uit die niet (bijna) volledig mat is waardoor er geen verschil te zien is tussen de diffuse texture en een shader die gebruikt maakt van alle texture maps. Laat altijd de beste kanten zien, niet de kanten waar je geen verschil ziet.
-
Nieuw vloertje er in gelegd ;)
Kijk maar welke je het mooiste vind. ;)
(https://s16.postimg.org/k71kry0g1/Zolder_Nieuwe_Vloer.png) (https://postimg.org/image/k71kry0g1/)