Dutch Blender Community
Hulp => Animatie en Rigging => Topic gestart door: cvanrijn op 11 januari 2013, 16:04:12 pm
-
Hallo,
Ik ben samen met een groep van 30 man bezig aan een game, nou komen de deadlines eraan en moet ik mijn geanimeerde mesh met armature exporteren zodat deze in UDK kan worden gezet. Wanneer ik alles exporteer krijg ik geen fout melding maar hij slaat het bestand ook niet op. Wel komt een tweede model in blender te staan.
Hierbij de blender file:
http://dl.dropbox.com/u/72547272/Manitcore.blend (http://dl.dropbox.com/u/72547272/Manitcore.blend)
Kan iemand mij alsjeblieft helpen
Alvast bedankt.
-
Ik heb er totaal geen verstand van ;)
:idea: heb je de nieuwe Blender 2.65a update al geïnstalleerd.
Misschien kun je hier wat vinden From Blender to UDK - Blender .ase Exporter Tutorial.
Aan de rechter kant van de tutorial is nog meer te vinden over Blender to UDK.
http://www.youtube.com/watch?v=6UYqa0opxZg (http://www.youtube.com/watch?v=6UYqa0opxZg)
-
Ja maar ik heb te maken met animaties exporteren, het exporteren van static meshes weet ik wel, maar toch bedankt ;)
-
Dan weet ik het niet :roll: maar als hier niemand het weet dan kun je de vraag eens neerleggen bij:
http://www.3dhype.com/ (http://www.3dhype.com/)
klik op Forum/Blender
Hopelijk heb je hier wat aan.
Groetjes Wil.
-
Probeer eens als test een simpele animatie te exporteren. Lukt dat wel? Dan heb je voor jouw project iets gebruikt wat niet geexporteerd kan worden. Heb je een oude versie van dit bestand wel kunnen exporteren?
Ben je gestart met een voorbeeldrig van UDK? Dat lijkt wel verstandig te zijn namelijk: http://udn.epicgames.com/Three/UDKCustomCharacters.html (http://udn.epicgames.com/Three/UDKCustomCharacters.html)