Coding > Afgeronde scripts en thema's

PHP module om .blend files te lezen

<< < (5/6) > >>

PKHG:

--- Citaat van: Zaph op 28 april  2015, 13:37:30 pm ---
--- Citaat van: PKHG op 28 april  2015, 10:00:04 am ---Zo nu mijn vraag: waarom PHP en niet Python (of Blender zelf?)?
--- Einde van citaat ---

Omdat ik het leuk vind dit soort dingen uit te zoeken, en ik voornamelijk in PHP programmeer.

Het werkt als het goed is met alle versies .blend files, al heb ik het niet met oudere versies getest.

--- Einde van citaat ---

Klaar, iets ontdekken en zo ...

Maar graag een *.blend met TEST er bij? of hoe maakt men dat zelf?

Groeten
         Peter

Zaph:
Dat wordt automatisch bij het opslaan toegevoegd aan elke .blend file sinds versie...weet ik niet, maar al een aardig tijdje.

PKHG:

--- Citaat van: Zaph op 28 april  2015, 15:15:49 pm ---Dat wordt automatisch bij het opslaan toegevoegd aan elke .blend file sinds versie...weet ik niet, maar al een aardig tijdje.

--- Einde van citaat ---
Heb nog hulp nodig, wat moet je doen opdat er een TEST in de *.blend file komt?
Heb je het al verteld, dan graag nog een keer voor mij  ;)

Zaph:

--- Citaat van: PKHG op 01 mei  2015, 11:07:32 am ---...wat moet je doen opdat er een TEST in de *.blend file komt?

--- Einde van citaat ---
Niks, want

--- Citaat ---Dat wordt automatisch bij het opslaan toegevoegd aan elke .blend file...

--- Einde van citaat ---

PKHG:

--- Citaat van: Zaph op 01 mei  2015, 12:46:42 pm ---
--- Citaat van: PKHG op 01 mei  2015, 11:07:32 am ---...wat moet je doen opdat er een TEST in de *.blend file komt?

--- Einde van citaat ---
Niks, want

--- Citaat ---Dat wordt automatisch bij het opslaan toegevoegd aan elke .blend file...

--- Einde van citaat ---

--- Einde van citaat ---
Ik was blijkbaar onduidelijk.
Dat je gewoon moet saven is duidelijk, (dat is dus niks doen) maar er moet toch ergens voor gezorgd worden dat een plaatje in de blend zit DAT bedoel ik.
HOE en WAAR moet er een plaatje in de blender sessie worden gemaakt.
Of maak een link naar een blend bestand waar zon TEST in zit

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie