Creaties > Experimenten

Wie doet mee?

(1/2) > >>

PKHG:
Hallo beste lezer,

Wie doet mee om de werkwijze een model in stappen 'te vangen';  zie dit gif


Wil je mee doen dan is vroeger of later het lezen van  mijn website  over het  empty addon nodig.

Maar eerst een voorproef wat me nog zo voor ogen staat namelijk:
Heb je ooit het  info-venster ontdekt? Aldaar komen namelijk opdrachten, uitgevoerd bij het modelleren
terecht en die worden dus bij de voorgestelde werkwijze gebruikt!

Nee en kan je browser SWF's laten zien klik dan maar  http://www.petergragert.info/pmwiki/pmwiki.php/Blender/SWFIndex en aldaar de eerste link!

Met andere woorden, er zullen SWF's of misschien ook iets anders in de buurt van de Tutorials die er helpen om ook beginners de weg wijs te maken ... Ideen over hoe maak ik iets voor beginners duidelijk, GIF of AVI of ... en waarmee te maken zijn welkom  :D

Jogai:
Ik leer altijd liever vanuit een statische tutorial, zoals deze: Blender.org: building a castle..

Mark aka Dark:
Onderwerp verplaatst (naar tutorials).
Past hier ook niet helemaal, maar wel beter dan waar het stond. (onderhanden werk)

On topic:
Ik lier ook liever van tutorials die geschreven of via een filmpje werken. Van zelf doen leer je m.i. meer. Bij werkt het wel zo in ieder geval.
Kan me voorstellen dat anderen het wel fijn vinden...

Leuk initiatief.
MAD

PKHG:
Waar is mijn post gebleven???? en waar is  Tutorials???

EDIT had een lang antwoord voor Jogai  :evil:

Mark: liever een PM en zeggen hoe ik dat kan of vragen wanneer je het mag doen ...

IJp:
Hi Peter,
Ik haak ook af ik ben ook liever zelf bezig met een tutorial.
Zo ben ik nog steeds bezig met zus, ze heeft nu tepels en gaten voor een koord in haar blouse.
Nu ben ik het koord aan het maken met Curve/Bezier dus nog werk zat.

Groetjes Wil.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie