Creaties > Experimenten

Water simulatie

(1/5) > >>

RDL:
http://www.youtube.com/watch?v=IpKT3aLNMzg

eindelijk water shader goed gekregen (t'ziet er nu echt wel nat uit)
de snelheid valt te aanvaarden ,alhoewel nog niet perfect
 636 frames ....

+30 uur bakken water res 400 subdivide 2 geen partikels
+30 uur renderen resolutie 1280X720 sampling 500 clamp: 0.98

feedback en tips zijn welkom

mvg rdl

Mark aka Dark:
Ik vind het mooi gedaan. Lijkt me ook errug leuk om met de materie te spelen.

Dr is nog wel wat met het water, ik vind het alleen moeilijk uit te leggen wat...
Is het te dik ofzo? mag wel wat vloeibaarder. Ik kan je helaas niet vertellen hoe je dat doet.

Wat ik wel weet is dat ik op blender guru een keer een tut tegenkwam waarin water gemaakt werd, en dat zag er volgens mij wel vet uit. Kun je hier vinden.

MAD

RDL:
ja idd het water is nog wat te dik ...maar ik heb maar 8 gb ram en zat nu ver op de maximum resolutie ........
in blender gaf dat 6 gb aan
en als ik keek op mijn monitoring gebruikte die 7.8 gb
had al hoger geprobeerd maar crashte steeds

ben nu aan het kijken om me nog 16 gb ram aan te schaffen en een water koeling voor mijn cpu

mvg rdl

JvL:
Heb je in de presets wel voor water gekozen? Zo uit mijn hoofd kun je 3 opties kiezen: water, honey en oil.
Ik zou eerst eens goed naar je instellingen in de fluidsimulator kijken want de meeste fluidsimulations zien er niet goed uit omdat ze door verkeerde tijdinstellingen te snel of te langzaam gaan.
Misschien kun je je daar een hoop geld mee besparen voor een upgrade van je pc.

Mark aka Dark:

--- Citaat van: "RDL" ---...en een water koeling voor mijn cpu

--- Einde van citaat ---

Waarom dat?
zodat ie stiller is? > doen!
zodat ie koeler blijft? > is je airflow in de kast goed? Als je airflow goed is heb je niet eens een fan nodig op je cpu, alleen een groot koelblok.

MAD

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie