Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 136
1561
Animatie en Rigging / Re: Lip sync
« Gepost op: 24 juni 2015, 14:26:07 pm »
Daar was ik al bang voor. Ik vrees dat er ook geen betaalde add-on is die dit doet. Ben al wel even bezig geweest met bake sound dat zal wel lukken, maar als je de voice-o-matic resultaten hebt gezien, dan ga je daar wel naar verlangen.

1562
Eindresultaten / Re: ijsmaan van mars
« Gepost op: 24 juni 2015, 12:10:45 pm »
Ik zag al een wedstrijd voor me. Wat wordt gereflecteerd in de ijsmaan?
Nu is de clou al verklapt. ;)

1563
Animatie en Rigging / Lip sync
« Gepost op: 24 juni 2015, 12:02:16 pm »
Heeft iemand ervaring met het maken van lip sync animaties? Ik ben aan het onderzoeken wat zoal mogelijk is. Voor 3DMax heb je de handige plugin Voice-o-matic.
Deze is niet beschikbaar voor Blender. Blender maakt gebruik van Papagayo, maar dat vraagt nog veel handmatig animeren. Ik heb ook het volgende filmpje gevonden: https://www.youtube.com/watch?v=gUA8AkSwvys maar krijg het nog niet werkend. Waarschijnlijk door de beveiligingen hier. Zal het thuis ook eens proberen.

2 vragen.
Kan iemand mij zeggen of het veilig is om te werken met de Japanse add-on? Kennelijk maak je verbinding met zijn server, wat mij niet veilig lijkt.
Weet iemand misschien een andere weg? Ik zoek iets dat het lipsync nagenoeg automatisch maakt zoals Voice-o-matic.
https://www.youtube.com/watch?v=E1WLD0JdzDg

Ik weet ook dat je de lippen kunt laten  reageren op de hardheid van het geluid, maar dat wil ik niet. Het moet de klanken automatisch herkennen.

1564
Eindresultaten / Re: ijsmaan van mars
« Gepost op: 24 juni 2015, 10:38:46 am »
Ik heb het idee dat ik voetballers of spelende kinderen gereflecteerd zie.

1565
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 22 juni 2015, 10:33:48 am »
Vreemd verhaal. Regelmatig CTRL-P doen is niet gebruikelijk. ALs je begint is het volgens mij verstandiger eerst aan de slag te gaan met een bestaand "skelet" rig in het 3D wereldje. Kijk liever eerst naar tutorials over rigify. Dat is een kant en klare rig. Dan kun je daar een beetje mee vertrouwd raken voordat je er zelf een maakt.

Misschien dat het antwoord op je vraag is dat het stippellijntje altijd gaat naar de root van het bot.

1566
Onderhanden werk en demo's / Re: Robot City V2.0
« Gepost op: 18 juni 2015, 07:45:17 am »
Ik snap er niets van maar ik vind het geweldig.

1567
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 18 juni 2015, 07:35:47 am »
Je wint als je wat leert. Een beetje melig misschien, maar daar gaat het toch om.

1568
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 17 juni 2015, 13:11:45 pm »
Dit belooft allemaal wat.

1569
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 16 juni 2015, 19:33:35 pm »
Moet de wedstrijd gewoon een maandje verlengd worden?! Er zijn zulke leuke ideeën die nu niet verder zullen worden uitgewerkt. Zonde.

1570
Modelleren / Re: Mean Crease werkt niet
« Gepost op: 15 juni 2015, 13:21:40 pm »
Helaas kan ik je er niet bij helpen. Toch ben ik blij met je vraag, want nu weet ik van het bestaan van mean crease. Ik ga daar zeker in het vervolg gebruik van maken.

1571
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 13 juni 2015, 09:03:48 am »
Ik had ooit andersom gewerkt. Van quads naar tris en dat ging, voor zo ver ik het mij herinner goed. Misschien wat probleempjes bij rare topology, maar ik kon het goed verwerken. Het lijkt mij ook eenvoudiger om van quads tris te maken dan andersom.

1572
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 12 juni 2015, 22:18:15 pm »
Hij doet het &*^^%&#* niet. Klere ding. Heb nooit van tris quads gemaakt, maar als je een dergelijke vorm in blender Zou hebben gemaakt met de zelfde topologie, dan zou het ook niet werken lijkt mij. Tris to quads werkt dus niet zo goed. :'(
Pech.

Retopo dan, maar daar zit niemand op te wachten. ???

1573
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 12 juni 2015, 21:19:54 pm »
Ik kan het mij niet voorstellen. Als je iets hebt geimporteerd uit solid works en het zijn tris, dan maakt het voor Blender toch niet uit waar die tris vandaan komen? Een tris is een tris lijkt mij. Maar waarschijnlijk is dat dus niet zo. Zijn die tris misschien zelfstandig, Moet je ze aan elkaar koppelen of zo met remove doubles?

Maar goed, nooit met solid works gewerkt dus ik kan beter zwijgen. ;)

1574
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 12 juni 2015, 20:37:35 pm »

1575
Animatie en Rigging / Re: Tentakels
« Gepost op: 12 juni 2015, 10:25:50 am »
https://www.blender.org/manual/animation/techs/shape/shape_keys.html
Ik ben bezig met shape key dingetjes en kwam dit tegen. Heel handig om te weten natuurlijk. (Vroeger moesten de shape keys in iedere key evenveel vertexxen hebben anders werkte het niet.)

Pagina's: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 136