Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - koos2

Pagina's: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 136
1546
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 06 juli 2015, 09:48:18 am »
Als je zoekt met de termen "blender tutorial anime hair" vind je er heel veel.
Een goede tut die verschillende methoden uitlegd is deze.https://www.youtube.com/watch?v=VcOzFF27OLs

Omdat ik me meer wil verdiepen in het animeren werk ik niet met Cycles, maar met Blender render dat gaat allemaal veel vlotter. Als ik hjet animeren onder de knie heb stort ik mij op Cycles en de node editor.

1547
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 03 juli 2015, 08:28:14 am »
Ik weet het niet precies. Maar bij materiaals sowieso natuurlijk. Bij de object tab>display (Het tablad met het doos icoontje)  ook op transparency en in het menu dat verschijnt als je op n drukt heb ik de shading op Multitexture staan. Ik weet niet of ik nog meer instellingen had ingesteld.

1548
Animatie en Rigging / Re: Lip sync
« Gepost op: 02 juli 2015, 14:26:16 pm »
Leuke tutorial. Zijn aanpak lijkt veel op de aanpak die JvL voorstelt. Hier worden echter nog wat tweaks gedaan. Wordt redelijk goed, maar wel veel werk. Ga de tutorial zeker een paar keer bekijken. Bedankt.

1549
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 02 juli 2015, 08:32:31 am »
Je moet even ergens transperancy aanvinken. Dan kun je de kleur van de ogen weer zien.

Ik denk dat je het niet helemaal juist formuleert. De ogen zitten denk ik niet in de armature maar worden misschien al beïnvloed door de armatuur. Dit zou kunnen als je bijvoorbeeld de ogen in de zelfde mesh hebt als de rest van het lichaam.
Ik weet niet precies wat je bedoeld. Als je ogen onderdeel zijn van je hoofd mesh, dan kun je door op 'p'te klikken diet los maken.

Afhankelijk van wat er precies aan de hand is, je kunt van de modifier stack de armature van de mesh verwijderen. Of alt-p dan gebeurt het zelfde. Of misschien de weight verwijderen van de bone die geen invloed op de ogen mag hebben.

1550
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 02 juli 2015, 08:07:42 am »
Inderdaad, een koele killer. ;)

1551
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 01 juli 2015, 09:12:28 am »
Shake it baby, shake. voor de beweging rond 0.55 vind ik hem nog wel wat jong. ;) Ziet er verder goed uit, met kennelijk een zelf gemaakte rig.

1552
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 29 juni 2015, 09:49:28 am »
Heel leuk dat je met character animation bezig bent. Ik ben daar ook mee bezig maar het kost mij veel tijd om het onder de knie te krijgen.

1553
Modelleren / Re: zomaar wat (domme) vragen
« Gepost op: 29 juni 2015, 09:46:22 am »
Mooie karakterkop met veel detail. De kleur is wat grauw. Ik werk niet met cycles of de node editor dus kan je daarin niet verder adviseren. Ik denk dat meer licht al veel scheelt.

1554
Challenges / Re: Challenge #5 - Battlebot
« Gepost op: 29 juni 2015, 09:43:45 am »
Door de omgeving zie ik coyotte van roadrunner in deze auto rondrijden. Leuke inzending.

1555
Onderhanden werk / Re: DBC shrine
« Gepost op: 29 juni 2015, 09:42:17 am »
Volgens mij ben je niet de enige in de club met deze interesse. Ziet er goed uit. Zelf ben ik niet zo'n anime lefhebber, maar waarschijnlijk omdat ik er niet veel van weet.
. Gisteren 'Aap De weg naar het westen" gelezen. Dat is een oud oosters verhaal. Erg grapppig en avontuurlijk. Leen t zich prima voor animatie, maar dat zal dan wel regelmatig gebeurd zijn zonder dat ik het ken. Mascottes voor de spelen in China zijn aan dit verhaal ontleend.

1556
Modelleren / Re: nog meer ( maar nu nieuw) domme vragen
« Gepost op: 26 juni 2015, 08:46:42 am »
Ziet er goed uit.

1557
Animatie en Rigging / Re: Lip sync
« Gepost op: 25 juni 2015, 16:00:04 pm »
Iets voor PKHG?

1558
Animatie en Rigging / Re: Lip sync
« Gepost op: 25 juni 2015, 12:48:27 pm »
Als ik weer eens tijd heb ga ik wel eens verder rommelen. Ik hou jullie op de hoogte.

1559
Animatie en Rigging / Re: Lip sync
« Gepost op: 25 juni 2015, 11:01:03 am »
Net heb ik al gezegd dat ik niet veel van hardware afweet, is het niet mogelijk om met een bepaalt kabeltje een cdspeler of andere audiodrager aan de microfoon aansluiting te koppelen? Als dat zou kunnen heb je op deze manier toch een heel aardig lip sync add-on.

1560
Animatie en Rigging / Re: Lip sync
« Gepost op: 24 juni 2015, 16:15:40 pm »
De add-on zelf is 'maar' ongeveer 350 dollar. Dus dat valt wel mee.
Als je echt een betaalde animatie gaat maken heb je dat zo weer terug verdiend. het lijkt me dat er voor een dergelijke add-on toch een grote behoefte zal zijn.

Dus het werkt niet met wav. bestanden. Dat is dan toch weer jammer.
Val ik met dat IP nummer toch weer door de mand als PCkenner. ;)
hardware is niet mijn ding.

Pagina's: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 136