Hulp > Andere software

BURP: Samen renderen

<< < (5/5)

Jogai:
Ik heb eerst een taak wel goed afgerond, maar nu heb ik ook steeds fouten. Dat kan gebeuren als de geuploade blenderfile niet aan de voorwaarden voldoet.

RDL:
ik weet ondertussen dat
1 uw systeem up to date moet zijn
2 als jezelf met blender werkt is het raadzaam om boinc uit te schakelen
3 boinc gebruikt heel wat cpu power
4 check de instellingen zoals schijfgebruik ik heb max 20 gb toegewezen


ikzelf had ook fouten in het begin .......heb alles gecheckt en updates gedaan waar nodig
heb zelfs m'n bios geflasht

nu is alles wat binnenkomt en buiten gaat foutloos .......

ik heb ondertussen 3492 credits .......k'ga binnenkort een testje doen om eens te renderen via burp

BirdiE:
via burp.renderfarming.net is het goed mogelijk om blend-files te renderen. Heb op dit moment 2  renderbestanden actief op deze site. Gebruik is eenvoudig. Software downloaden en blend.file uploaden

RDL:
welke software ?

waar te downloaden ?
hoe ?
wat ?
waar ?

enz ....

Jogai:
Ik heb de onderwerpen maar samengevoegd, dan is het wat duidelijker dat het over hetzelfde gaat. Het hoe/wie/wat/waar is dan ook makkelijker te vinden, namelijk in de startpost. Alhoewel die het submitten van renders maar minimaal noemt:

--- Citaat ---Je kan zelf ook een opdracht toevoegen. Let dan wel op dat je de interne renderer gebruikt naast nog wat andere opties hier beschreven: http://burp.renderfarming.net/prepare_blender.php.

--- Einde van citaat ---
Volgens mij hoef je voor het renderen van je eigen blend files niets te installeren, alleen goed je blend file samenstellen, en dan kan je hem via de website uploaden.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie