Hulp > Post Processing en Compositie

Storing Televisie Nodesystem gebaseerd

(1/2) > >>

blenderbrammetje:
Kijk eens, samen met Nathan een op een nodesystem gebaseerde televisie-storing / beeld storing gemaakt...
Is eigenlijk ook een vorm van compositing , meer nog Post Processing....

We hebben gewoon de video-output beinvloed met een geanimeerde cell-noise voor de ruis,
en de video-output met displace over de x-as verschoven, bepaald door de kleuren van een balkentextuur...
http://www.youtube.com/watch?v=8u_nqQkhjB8

blenderbrammetje:
Hij is bedoelt om een intro op het eind een paar keer te verstoren, hier zie je de invloed op een scherm met alleen een kubus....
De beeldruis staat iets te hoog....
Grts Blenderbrammetje

JvL:
Nice! De ruis mag inderdaad nog wel iets minder maar verder top gedaan.

IJp:
blenderbrammetje en Nathan ik heb 2 puntjes, op de tijdlijn 0.05 vind ik de ruis op water druppels lijken.
Mischien wat meer balken in de ruis.
Jongens dit is geen kritiek hoor maar als ik iets zie dan heb ik daar gelijk een beeld bij zoals deze
http://www.youtube.com/watch?v=nNVi0jrVX1U
En ik heb mooi lullen maar ik zou bij god niet weten hoe je dit kunt maken met Blender. :oops:
Dus wat jullie gemaakt hebben ziet er al goed uit hoor.
Succes.

blenderbrammetje:
Ik zal morgen of overmorgen het filmpje plaatsten waar de ruis in voorkomt...
Leuke ruis die je daar plaatste. Onze ruis is gewoon cell-noise maar dan steeds verplaatst , gekoppelt aan een time-node.
Kan ook zonder node dus, maar wij gebruiken een node-based compositing systeem...

Jouw voorbeeld van ruis is hetzelfde maar dan met een andere invloed erbij, duidelijk een sinusgolf die offset over de X-as...
Hmm, je hebt me op een idee gebracht voor de volgende ruis-storing combinatie...thnx !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie