Topic: The way of the samurai  (gelezen 393379 keer)


Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #960 Gepost op: 14 februari 2015, 20:06:29 pm »
Het was mij ook opgevallen. Ze loopt stampvoetend.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #961 Gepost op: 14 februari 2015, 20:14:30 pm »
Het verstrekkendste punt opschrijven onder tab n van alle onderdelen vanuit daar terug dan ,ze moet door de heupen om een langere stap te maken? ik zeg zomaar wat suggesties. het is best lastig mijn muis weet er alles van:)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #962 Gepost op: 14 februari 2015, 21:10:29 pm »
Kun je misschien iets meer uitleg geven over die onnatuurlijke beweging in haar hand ijp? Ik zie niet direct wat jij bedoelt maar misschien zit ik op het verkeerde te letten.  ;)

In het filmpje zie je heel goed dat als haar rechter arm naar achteren zwaait het iets naar binnengaat en dan op een vast punt komt en daarna weer naar voren zwaait.
maar in de andere filmpjes valt het niet meer zo op.

In je nieuwe filmpje kun je misschien heel subtiel haar hoofd laten meebewegen dan zal de loop in zijn geheel natuurlijker overkomen.


De feedback van de ander leden is trouwens heel goed.
Ga zo door Leden.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #963 Gepost op: 14 februari 2015, 22:17:33 pm »
Bedankt voor de reacties!
Nu snap ik wat je bedoelde ijp. Ik zat dus inderdaad naar het verkeerde te kijken. ;)
Zoals ik al zei was dit een testcycle waarin ik vanalles heb zitten wijzigen. Deze gaat gewoon de prullenbak in en ik maak een hele nieuwe samen met de andere loopjes.
Dat is het mooie met dit soort dingen, je kunt gewoon doorwerken met een "gebrekkige" cycle en deze op elk tijdstip weer inwisselen voor een andere.
De verschillende werkzaamheden onderbreken elkaar niet.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #964 Gepost op: 20 februari 2015, 11:03:45 am »
Komend weekend komt er weer een update want ik had deze week geen tijd.
Ik heb tot nu toe elke avond op mijn werk gegeten en amper thuis geweest.  >:(
Als ik thuis was heb ik nog wel aan de verschillende walkcycles gewerkt maar niet zoveel als ik gewild had natuurlijk.

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #965 Gepost op: 21 februari 2015, 16:56:12 pm »
Eindelijk weer een update!  ;D

Dit is geen test voor de walkcycles zelf (zitten nog schoonheidsfoutjes in) maar meer om verschillende cycles in elkaar over te laten lopen. In dit filmpje begint Miko met een normaal loopje dat eerst overgaat in een "boos" loopje en daarna in rennen.
Het foot sliding probleempje dat je bij walkcycles kunt hebben is hier natuurlijk ook wat bewerkelijker om op te lossen omdat de verschillende loopjes andere staplengtes hebben en in de overgang tussen twee loopjes is deze weer anders.

https://www.youtube.com/watch?v=1dN2O14fs-A

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #966 Gepost op: 21 februari 2015, 18:13:21 pm »
Heel erg gaaf dus ik heb hier niets op aan te merken heel mooi.
Je kan nu de animatie gaan maken hoor je bent geslaagd. ;)
 

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #967 Gepost op: 21 februari 2015, 20:27:28 pm »
super.... ;)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #968 Gepost op: 21 februari 2015, 22:27:10 pm »
pRACHTIG!

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #969 Gepost op: 22 februari 2015, 09:57:17 am »
Bedankt heren!  ;D
« Laatst bewerkt op: 22 februari 2015, 10:00:19 am door JvL »

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #970 Gepost op: 25 februari 2015, 00:12:30 am »
Miko heeft weer een nieuw truukje geleerd wat ze graag aan jullie wil showen.  ;)

Deze action is nog in bewerking maar dit is alvast de "ruwe"versie die ik nog verder ga fine tunen. Zoals jullie al begrijpen zal Miko alles uit de kast moeten halen in haar strijd tegen Azazel.

Voor het mooie heb ik haar maar even een broekje aan gedaan vanwege de inkijk.  ;D
De armen doen nu nog niet mee in de beweging omdat ik eerst de basisbeweging van de benen en het lichaam goed wilde hebben dus dat komt nog. De snelheid van het filmpje is wat langzamer dan de originele animatie zodat de beweging goed te zien is.
Mochten jullie nog opmerkingen hebben dan hoor ik dat graag!

http://youtu.be/hdoWDmM8QqY
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2015, 00:14:18 am door JvL »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #971 Gepost op: 25 februari 2015, 10:57:28 am »
De snelheid van het filmpje is het enige dus wat mij betreft heb ik geen opmerkingen het ziet er goed uit.
Je hebt haar een mooi trucje aangeleerd maar komt er nog een trap na. :o


Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #972 Gepost op: 25 februari 2015, 11:23:17 am »
De echte snelheid is ongeveer 1.5x zo snel als dat je hier ziet.
En in principe kan ik hier elke willekeurige actie voor en/of achter plakken om een mooie combo te maken.  ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #973 Gepost op: 25 februari 2015, 12:01:56 pm »
She`s gonna kick some ass....

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #974 Gepost op: 25 februari 2015, 12:17:52 pm »
Leuk met die achtergrond erbij.  Heb je filmpjes waar je de beweging van af kijkt of ken jij die bewegingen zelf van een bepaalde vechtsport?
Heb je trouwens al met de versie van rigify gewerkt met de facial rig?
« Laatst bewerkt op: 25 februari 2015, 12:20:29 pm door koos2 »