Game Engine > Onderhanden werk en demo's

Robot City V2.0

<< < (5/5)

evdf:
Ik kan me voorstellen dat het lastig is te begrijpen hoe het werkt. Op internet is er ook weinig over te vinden heb ik gemerkt dus het is wel een (erg leuke) uitdaging om het te laten werken. :)
Omdat er weinig informatie te vinden was heb ik de stappen hier op het forum gezet in plaats van alleen het eind resultaat te laten zien. Wie weet heeft iemand er nog wat aan.

Wat je in de vorige posten ziet zijn vingeroefeningen voor het eigenlijke project. Zoals PD terecht al aangeeft: als je vanuit Blender op een Arduino een LEDje kunt aansturen, kun je alles op een Arduino aansturen.
En omdat het nogal complex is heb ik de stappen aangehouden zoals Zaph die aangaf. Stap voor stap moet je dan alles opbouwen want bij iedere stap krijg je weer een technische puzzel om op te lossen. Het leuke van dit project is dat ik verschillende soorten kennis nodig heb. Ik moet weten hoe tcp/ip en udp (internet) werkt, hoe ik moet programmeren waarbij Python een nieuwe taal voor mij is en daarnaast moet ik leren hoe Blender werkt en daarin een script te starten is.

Nu ben ik in de fase gekomen dat meer op jullie terrein ligt en dat is het vormen van het landschap en alles wat ik erop wil hebben. En daar zal ik vast vragen krijgen waar jullie me bij kunnen helpen :)
Dus ik denk dat het vanaf hier het wat beter te volgen is ;)
En ondertussen volg ik natuurlijk ook wat jullie aan het maken zijn, daar valt voor mij nog veel van te leren.

swets:
Ik ben benieuwd wat het allemaal gaat worden..... Elektronica en computers blijft leuk.....  Ik heb zelf ook van alles aan de computers hangen.... CNC, en een motion simulator  .... maar vandaar dat ik me dus echt af wat je via blender gaat doen..... maar ik blijf het volgen.....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie