Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Jogai

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 16
31
Animaties / Re: Llyr Studio animatie
« Gepost op: 25 november 2013, 09:28:55 am »
Ziet er heel professioneel uit!

32
Leuterhoek / Re: opname software
« Gepost op: 25 november 2013, 09:28:13 am »

33
Hardware / Re: Koop een Computer for Blender.
« Gepost op: 19 november 2013, 20:43:54 pm »
  • AMD FX-8350 Black Edition
  • Moederboard MSI 990FXA-GD65   
  • 2x MSI GeForce GTX 770 2GB OC    
  • Behuizing
  • Processorkoeling    
  • Ventilator    
  • Geheugen intern 32GB@2133MHz (cas latency:10)    
  • Optische drive    
  • Voedingen 750W
  • Solid state drive   
Afuture.nl: €1409

34
Hardware / Re: Koop een Computer for Blender.
« Gepost op: 19 november 2013, 14:16:52 pm »
Voor 1800 euro wil ik wel een systeem met een dubbele GTX770, 32GB ram en een AMD FX-8350 8-Core processor in elkaar zetten hoor  :D

Ik denk dat voor de meeste mensen hier een systeem met enkele grafische kaart voldoende is. Je moet alleen even geduld hebben met renderen. Een 2e kaart zorgt voor 60% prestatiewinst, maar kost wel weer 300 euro extra. Renderen kan je doen als je er niet bent, en tijdens gebruik van blender wordt er maar 1 kaart gebruikt.

35
Hulp / Re: Problemen met Py script
« Gepost op: 14 november 2013, 21:56:43 pm »
Kun je blender opstarten vanuit een console, en dan de output daar eens laten zien?

36
Hardware / Re: SLI of niet
« Gepost op: 12 november 2013, 01:29:04 am »
Blender internal gaat puur over de CPU. Als je dus dikke grafische kaarten hebt kun je beter Cycles gebruiken.

37
Leuterhoek / Re: Luca!
« Gepost op: 12 november 2013, 01:27:40 am »
Gefeliciteerd!

Veel geluk en gezondheid gewenst. Hopelijk knapt mama ook weer snel op. En succes met kraambezoek, flessen, nachten ed  :o

(Ik zit niet voor niets zo laat nog op een forum, mijn 2 dochters zijn niet helemaal topfit...) :(

38
Over Blender / Re: Blender.org heeft een opknap beurt gehad
« Gepost op: 06 november 2013, 21:12:45 pm »
Ik vond de oude wel een unieke eigen look hebben. In dit geval zie je direct dat bootstrap is gebruikt.

39
Animaties / Re: FlipperballenBaan
« Gepost op: 04 november 2013, 08:35:53 am »
Ziet er super uit! Is het een simulatie of een animatie?

Enige puntje van kritiek is camerawerk, die beweegt nu soms wel erg snel en plotseling.

40
Andere software / Re: BURP: Samen renderen
« Gepost op: 04 november 2013, 08:27:50 am »
Ik heb eerst een taak wel goed afgerond, maar nu heb ik ook steeds fouten. Dat kan gebeuren als de geuploade blenderfile niet aan de voorwaarden voldoet.

41
Andere software / Re: BURP: Samen renderen
« Gepost op: 01 november 2013, 16:26:49 pm »
Het is idd niet zo snel. Gisteren was het hele project zelfs offline..

Overigens heeft RDL wel lekker bijgedrage, we staan in deze lijst op nr 48:http://boincstats.com/en/stats/6/team/list/8/0/0

42
Andere software / Re: BURP: Samen renderen
« Gepost op: 29 oktober 2013, 21:46:40 pm »
Je kan altijd via weergave -> geavanceerd.. meer informatie zien. Daar staat ook het werk waar hij mee bezig is.

43
Hardware / Re: Wat is een render netwerk
« Gepost op: 29 oktober 2013, 20:23:26 pm »
Farm wordt in de ict vaker gebruikt om een verzameling computers aan te geven die samen 1 taak uitvoeren. Een renderfarm is dus een verzameling pc's voor het renderen.

Aangezien het via een netwerk gaat heb je een soort netwerk waar je op kan renderen, oftewel een render netwerk.

BURP is een implementatie. Het staat voor Big and Ugly Rendering Project, en heeft als doel om voor iederen het renderen sneller te maken. Momenteel wordt alleen blender ondersteund, dus je hoeft niet bang te zijn dat ander programma's er gebruik van maken. Het is ook niet erg actief, en dat heeft weer als voordeel dat je render snel gestart zal worden.

nog een videootje van de conference:
http://www.youtube.com/watch?v=_Oqo383uviw

44
Andere software / Re: BURP: Samen renderen
« Gepost op: 29 oktober 2013, 20:15:14 pm »
Ik zie je nog niet in de teamlijst staan (als dat je bedoeling was)...

45
Experimenten / Re: water
« Gepost op: 29 oktober 2013, 15:28:44 pm »
Volgende keer zou ik eerst naar losse frames renderen. Dan kan je achteraf nog wat spelen met losse frames. In dit geval zou iets langzamer al realistischer overkomen.

Pagina's: 1 2 [3] 4 5 ... 16