Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Jogai

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 16
16
Handleidingen / Blender 3D Design Course
« Gepost op: 06 december 2013, 12:07:52 pm »

(klik op het plaatje om naar de cursus te gaan)

17
Afgeronde scripts en thema's / Re: Module: Open file
« Gepost op: 06 december 2013, 12:00:39 pm »
openfilepythongui.exe laat idd een file select window zien. Hij drukt echter niet meer de bestandsnaam af na selecteren. De vorige versie deed dat wel, en dat vond ik wel handig.

18
Community suggesties / Aantal prive berichten
« Gepost op: 06 december 2013, 11:56:38 am »
Het aantal prive berichten dat je kan opslaan staat maar op 20 per postvak. Kan dat verhoogt worden? (op zn minst voor modjes  :twisted: )

19
Afgeronde scripts en thema's / Re: Module: Open file
« Gepost op: 04 december 2013, 20:55:45 pm »
Het werkt, maar dan moet je wel zelf python 3.3.3 met tkinter geinstalleerd hebben staan. De bijgeleverde python3x faalt met de melding dat er geen python3.dll geregistreerd is.

20
Afgeronde scripts en thema's / Re: Module: Open file
« Gepost op: 04 december 2013, 16:42:12 pm »
Nice work!

Is tkinter niet los te downloaden?

21
Handleidingen / Re: Blender boeken
« Gepost op: 04 december 2013, 09:56:10 am »
Het lijkt er idd op dat het illegaal is. Ik heb daarom de link maar aangepast, zo kan iedereen het nog wel vinden, maar de copyrightwaakhonden zullen ons forum minder snel in de gaten hebben. Ik ga met Mark overleggen wat onze policy hierover is.

22
Post Processing en Compositie / Re: compositing with cycles
« Gepost op: 04 december 2013, 09:47:04 am »

23
Eindresultaten / Re: Intro met filmreel
« Gepost op: 04 december 2013, 09:45:17 am »
Ik vind het allebei leuk gedaan. Ze mogen idd wel wat snelheid met elkaar uitwisselen. Ook zou ik bij de eerste erop letten dat de kernpunten beter naar voren komen. Nu moet je soms 'kleine lettertjes' lezen.

24
Andere software / Re: BURP: Samen renderen
« Gepost op: 03 december 2013, 10:20:05 am »
Ik heb de onderwerpen maar samengevoegd, dan is het wat duidelijker dat het over hetzelfde gaat. Het hoe/wie/wat/waar is dan ook makkelijker te vinden, namelijk in de startpost. Alhoewel die het submitten van renders maar minimaal noemt:
Citaat
Je kan zelf ook een opdracht toevoegen. Let dan wel op dat je de interne renderer gebruikt naast nog wat andere opties hier beschreven: http://burp.renderfarming.net/prepare_blender.php.
Volgens mij hoef je voor het renderen van je eigen blend files niets te installeren, alleen goed je blend file samenstellen, en dan kan je hem via de website uploaden.

25
Game Engine: resources / Re: Site voor modeleren, animeren en games maken
« Gepost op: 02 december 2013, 11:32:41 am »
http://darkscarab.com/ heeft ook veel game tutorials. Ik vind het wel handig dat het geen video's zijn, maar dat is persoonlijke voorkeur.

26
Handleidingen / Blendertutor (met bootcamp)
« Gepost op: 02 december 2013, 11:25:24 am »

http://www.blendertutor.com/
Nette tutorials met voor de beginner een heuse bootcamp. De meest introducties starten met Interface of navigatie, maar deze start met organisatie. Zo leert iedereen direct om een project netjes in te delen.

27
Handleidingen / Blender 2.6x tutorial serie
« Gepost op: 02 december 2013, 11:21:12 am »


https://www.youtube.com/playlist?list=P ... E237BB7FF6

Vanaf basics tot physics met oa cloth simulation, NLA editor etc.

28
Handleidingen / Re: Blender Cookie Basis cursus
« Gepost op: 02 december 2013, 11:18:47 am »
Heel waardevol! Hier de link naar de youtube playlist: http://www.youtube.com/playlist?list=PL9057AB8E3C66AE80

29
Handleidingen / Re: Aan de slag met Blender 2.66
« Gepost op: 02 december 2013, 11:17:53 am »

30
Animatie en Rigging / Re: Bake rigid body kom niet verder
« Gepost op: 25 november 2013, 09:32:17 am »
Je kan misschien de blend file posten? Dan kunnen we meer zien.

Pagina's: 1 [2] 3 4 ... 16