Welkom bij de Dutch Blender Community
Log in
of
registreer jezelf
.
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Index
Forum
Help
Zoek
Inloggen
Registreren
Dutch Blender Community
-->
Hulp
-->
Belichting en Rendering
Shading perfect. Rendering not
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Topic: Shading perfect. Rendering not (gelezen 5008 keer)
Shading perfect. Rendering not
Meso
Member
Berichten: 7
«
Gepost op:
06 oktober 2022, 19:41:51 pm »
Beste , weet iemand hoe ik een mooie blinkende rendering verkrijg? , ik krijg het renderen maar niet goed . In shading is mijn object perfect. Mooi goudkleurig en weerspiegelingen , in render vanalles moeten aanpassen bv mix shader maar trekt eigenlijk op niets. Geen mooie spiegelingen in te krijgen. Ik zou het object willen omzetten nar PNG daarom eerst in rendering en dan opslaan als PNG.$
Gelogd
Re: Shading perfect. Rendering not
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #1 Gepost op:
06 oktober 2022, 21:14:13 pm »
De topology is een warboel en uit zich in de render, Je kunt ook wat extra loops toevoegen dat verbeterd het ook al.
https://www.youtube.com/watch?v=7ZDwMzjVBi0
«
Laatst bewerkt op: 06 oktober 2022, 21:18:13 pm door Ruud
»
Gelogd
Re: Shading perfect. Rendering not
Meso
Member
Berichten: 7
«
Reactie #2 Gepost op:
06 oktober 2022, 21:47:39 pm »
Hi ik denk al wat verder te staan : gold texture toevoegen of een color metalic met goede background geeft al beter resultaat
Gelogd
Re: Shading perfect. Rendering not
IJp
Berichten: 4,387
«
Reactie #3 Gepost op:
07 oktober 2022, 14:42:10 pm »
Of de node Principled BSDF gebruiken met een ColorRamp node
Gelogd
Groetjes, Wil
http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart
Re: Shading perfect. Rendering not
Ruud
Member
Berichten: 1,863
«
Reactie #4 Gepost op:
08 oktober 2022, 12:56:32 pm »
Veel teveel artifacts een teken dat de topology fout is, hoe je het ook doet.
Gelogd
Re: Shading perfect. Rendering not
blenderbrammetje
Member
Berichten: 1,420
«
Reactie #5 Gepost op:
09 oktober 2022, 12:44:23 pm »
Zorgen dat er iets te weerspiegelen valt is vaak de helft van het succes.
Een vurige texture er tegenover zetten , of in geval van 3D camera werk een highres 3D omgeving background.
Gelogd
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »