Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - IJp

Pagina's: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 292
3766
Animaties / Re: Animatie Tattooconventie
« Gepost op: 16 maart 2014, 12:02:23 pm »
Heel mooi gemaakt ik zou het niet beter kunnen. echt mooi.
Maar ja daar komt hij weer ::) als ik de animatie zie en ik hoor de mooie muziek, die zich in mij opzicht weer uitstekend leent om het logo op een mystieke manier te laten oplossen.
Ik denk daar bij een soort van uit elkaar vallen en weg faden.
Maar dat is mijn smaak dus trek je er niets van aan het is en blijft een mooi gemaakte animatie. :-[ ;)

3767
Onderhanden werk / Re: Tuinhuis
« Gepost op: 16 maart 2014, 11:35:20 am »
Wel Goed opletten ;)  :)
Je hebt van mij 4 tutorials bekijk daarvan eens de 2e tutorial Adding opjects from other files with append.

Dit is wat je nodig hebt succes ;)

3768
Animaties / Re: Animatie Tattooconventie
« Gepost op: 15 maart 2014, 23:52:03 pm »
JvL,
Het zal zeker heel mooi zijn maar ik kan de Animatie niet zien, hij geeft aan Deze video is privé
 :-\

3769
Game Engine: vragen en discussies / Re: Hoe werk de game engine
« Gepost op: 15 maart 2014, 12:32:07 pm »
Ik heb daar geen verstand van maar misschien heb je wat aan de boeken die bij Blender te koop zijn.
Mocht je een boek kopen bij Blender.org dan steun je Blender en de ontwikkeling van Blender, dat komt ons alle ten goede ;)
http://blender3d.org/e-shop/default_books.php
Game Development with Blender.
Succes.

3770
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 15 maart 2014, 12:13:13 pm »
Ziet er weer gaaf uit die animatie beloofd weer wat ;)

3771
Onderhanden werk / Re: Tuinhuis
« Gepost op: 15 maart 2014, 12:09:54 pm »
Dat ziet er goed uit en zeker als je pas bezig bent met Blender. ;)
Ik vind de low poly bomen ook wel grappig maar wil je wat meer realistischere bomen dan kun je die ook met blender maken
Zie tutorial.
http://www.youtube.com/watch?v=a8ZfhQAZ9vI

Voor het opruimen van je file kun je een nieuwe file maken en met append je tuinhuis invoeggen.
http://www.youtube.com/watch?v=KxD7FGeGR9Q

Ik zie ook bij jou ook ruis ruis in je image daar heb ik ook last van als ik iets maak in Cycels
Hiervoor kun je wat experimenteren met No Castics en Clamp zie de twee tutorials.
http://www.youtube.com/watch?v=4-yCJlcXjOg

http://www.youtube.com/watch?v=1k0h8ZZ9z-k

Tot slot je bent heel goed bezig.
Succes.

3772
Animaties / Re: nieuw introotje met Particle Bird
« Gepost op: 14 maart 2014, 11:27:36 am »
Blenderbrammetje,
Dit vindt ik een gaaf effect en je hebt me geïnspireerd om ook wat te maken.
Ik had nog een vogel en een vuurwerk effect en dat samen met jou idee heb ik dit gemaakt.
Ben momenteel bezig om dit met tekst te maken.

http://youtu.be/gP31xbo0aVs

3774
Andere software / Re: Krita digital painting studio.
« Gepost op: 11 maart 2014, 22:43:48 pm »
Ja inderdaad handig en ik heb gelijk het gratis programma Mypaint wat ik op mijn computer had staan gelijk verwijderd.
Daarvoor in de plaats staat nu Krita digital painting studio die heeft meer te bieden.  ;)

3775
Animaties / Re: nieuw introotje met Particle Bird
« Gepost op: 11 maart 2014, 22:34:00 pm »
Ziet er goed uit je moet er maar opkomen ;)

3776
Leuterhoek / Re: substance painter
« Gepost op: 11 maart 2014, 19:16:30 pm »
Ik zet hem hier ook maar neer dan kun je het verschil zien met de vorige image.
Deze is nu bewerkt met het gratis programma Krita.
http://krita.org/



3777
Traditionele artwork / Re: Custom made shirtlogo
« Gepost op: 11 maart 2014, 19:11:59 pm »
Dat ziet er goed uit  8)
Die leeuwen helemaal in blender gemaakt of een image geïmporteerd en 3d gemaakt in blender?
Verder niets op aan te merken alleen mooi gemaakt. 

3778
Leuterhoek / Re: Unity game
« Gepost op: 11 maart 2014, 19:05:57 pm »
Mark,
Ziet er leuk uit maar ik denk dat je zelf wel een mooier model kunt maken in plaats van jatten ;)  ;D
Ik vond het jammer dat ik heb nog nergens op heb kunnen schieten  :-\
De bomen op het eiland vindt ik raar bewegen als je er overheen gaat volgens mij stoort dat in de game.
Maar al mee al vindt ik het wel heel gaaf als je een spel kunt maken, dus ga zo door zodat ik binnenkort de hele boel overhoop kan knallen ;D

3779
Andere software / Re: Krita digital painting studio.
« Gepost op: 11 maart 2014, 18:51:17 pm »
Hier is het monster gemaakt met blender daarna bewerkt met Substance Painter en nu afgewerkt met Krita :)
Het programma Krita ga ik zeker gebruiken er zit namelijk ook een Phongbumpmap maker en small tiles in.
Deze zijn te vinden bij Filter / map / Phongbumpmap
Handig om zelf bumpmaps te maken. ;)


3780
Over Blender / Project Gooseberry
« Gepost op: 10 maart 2014, 20:50:29 pm »
Project Gooseberry heeft maar 10,000 mensen nodig om filmgeschiedenis te schrijven! 8)
http://gooseberry.blender.org/

Pagina's: 1 ... 250 251 [252] 253 254 ... 292