Coding > Hulp

uitleg hoe men de addons van oude versie (safe) naar new versie van Blender ...

(1/2) > >>

PKHG:
Helaas,
Er bestaat een tutorial hoe men dat moet doen (makkelijk en safe!)
Weet iemand de link voor mij?

Ik heb het een of ander nu in addons of 2.72a en wil alles wat niet in2.72b aanwezig is TOCH wel hebben . (e.g sverchok) Indien het maar EEN of twee ... zijn dan gaat copy past natuurlijk snel
Maar er is intussen MEER in 72 a en ik zeg altijd, als je iets meer dan 2 keer moet doen, probeer het de PC te laten doen
En in de tutorial (niet lang geleden) gezien staat hoe men dat moet doen

Groetjes
   Peter

Mark aka Dark:
Daar moet ook eens iemand een addon voor maken!
niet iets voor jou Peter?

MAD

PKHG:
Zou kunnen ... maar, dat denk ik, ga ik maar met Python aanpakken.
directories data ophalen met data en verschillen laten zien, opbergen
en dan 'gemerkte' onderdelen copieeren ...
Ja, moet niet zo moeilik zijn.
Mad, goed idee, en daarna een addon van maken, hi hi ...

JvL:
Normaal kun je daar voor kiezen tijdens de installatie om instellingen en dergelijke over te nemen uit de vorige versie op je sysyteem maar hoe je dit achteraf doet weet ik eigenlijk niet.


Maar waarom sal je de map met addions niet gewoon centraal op en dan User preferences > files > scripts en dan het pad naar de centrale map opgeven.
Dan gebruiken al je Blenderversies dezelfde addons.

IJp:
http://www.gritengine.com/game-engine-wiki/Blender+Addon+Install

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie