Algemeen > Leuterhoek

Terug van weggeweest

(1/2) > >>

Mark aka Dark:
Hoi allemaal,

Nadat afgelopen donderdag een week geleden mijn laptop crashte, en 2 dagen later het beeldscherm van telefoon ook crashte was ik behoorlijk afgesloten van de wereld. Zojuist windows weer geinstalleerd op mijn nieuwe SSD, en kan nu dus weer alles meelezen.  ;D

Heerlijk snel, zo'n SSD. Had in mijn vorige pc ook een SSD, en miste het best wel een beetje. Nu kwam de kans om er ook 1 in mn laptop te stoppen. zojuist opstarttijd gemeten: 15 seconden en windows is gereed voor gebruik.  :)

Helaas is alles weg van de afgelopen 2 maanden wat op mn HDD stond, inclusief alles van mn game.

MAD

JvL:
Hoe groot is de kans dat alles zo kort na elkaar crashed?   :o
Nou ja, uiteindelijk ben je er weer beter van geworden
Wel jammer van je game natuurlijk....

IJp:
Zo dat is balen :-\ dat je alles kwijt bent.
Hier toch even een tip: gebruik google drive van google en kopieer daar je laatste gemaakte bestanden naar toe zo raak je niets meer kwijt  ;)
Maar nu is het duidelijk waarom er niets veranderden aan je game ik heb een paar keer gekeken maar het was daar behoorlijk stil. ;)
Beterschap met het herstellen van zo'n ingrijpende gebeurtenis  ;)

Ruud:
Hallo Mark aangenaam kennis te maken, zonde van je werk als ik het zo hoor :(

blenderbrammetje:
Ik zou alles backuppen op mn arhde schijf, of externe HDD....
Ik heb ook een razendsnelle SSD , maar de Vertex 4 in mijn andere computer was gecrashed....
Gelukkig niet veel werk kwijt.... Maar toch jammer....

SSD's geven nogal eens de geest.... bij een HDD zie of hoor je het vaak aankomen.... 8)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie