Hulp > Particles en Simulaties

Betreffende renderen met cycles

(1/7) > >>

Timmy:
Beste lezers,

allereerst zou het kunnen dat mijn bericht dubbel staat mja , ik heb nu een ontwerpke helemaal af maar het renderen in cycles geeft niet de zuiverheid die ik wil , tot nu toe ging het altijd dus ik denk dat er een setting per ongeluk gewijzigd is maar ik vind het niet , hulp is terug welkom...voor alle duidelijkheid heb ik wat foto's toegevoegd...

Vriendelijke groeten Timmy










Rojo_12:
Wat is eigenlijk het verschil tussen cycles en blender render?

Timmy:
Het uitleggen ervan is voor mij ook moeilijk maar bij dit ontwerp komt het er vooral op neer dat de hele boel zo zuiver mogelijk is van pixels enzo...het glas , het bloed dat wat transparant is...cycles geeft je gewoon meer mogelijkheden , mischien eens wat tutorials bekijken op youtube , is best wel leerrijk...

IJp:
1: Zet in het Rechter menu bij  Settings: bij Settings/ Licht path/ No Castics   aan.
2: Zet Sampling/ Clamp op  5.00

Tip Van JvL  ;)
In de compositor de despeckle node toepassen tussen de renderlayer en outputnode.
Zet de treshhold op bv. 0.1 en de neighbour op bv. 0.7  dit geeft meestal het beste resultaat.
Vaak kun je dan ook het aantal samples veel lager instellen wat weer scheelt in je rendertijd.

En hier kun je het een en het ander terug zien.
http://www.youtube.com/watch?v=DSP9EMUGs5g

http://www.youtube.com/watch?v=4-yCJlcXjOg

http://www.youtube.com/watch?v=1k0h8ZZ9z-k

IJp:
Ben ik nog vergeten iets over je werk te zeggen.
Dit vindt ik helemaal te gek en gaaf heel mooi gemaakt en ben benieuwd naar de animatie.
Zelf heb ik ook eens z`n griezel gemaakt maar niet met blender.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie