Hulp > Modelleren

Boolean bug?

<< < (2/2)

Léon:
Ik zag trouwens dat in versie 2.8 de 'Overlap Threshold' standaard al op 1 micrometer staat. Kennelijk was het dus al bekend bij de ontwikkelaars. Echter bij een difference gaat het ook daar weer fout!
Als je daarna de Threshold op 0 zet, dan is het daarna weer goed, maar ook weer niet in alle gevallen, helaas.  >:(

Een beetje èrg buggy is het dus toch nog wel! Frustrerend, hoor!

p.s.
Oók in 2.79 werkt het dan weer wel, dan weer niet. Ik wacht wel tot ze dit opgelost hebben.

JamieVanCadsand:

--- Citaat van: Léon op 06 september  2018, 15:51:16 pm ---Ik zag trouwens dat in versie 2.8 de 'Overlap Threshold' standaard al op 1 micrometer staat. Kennelijk was het dus al bekend bij de ontwikkelaars. Echter bij een difference gaat het ook daar weer fout!
Als je daarna de Threshold op 0 zet, dan is het daarna weer goed, maar ook weer niet in alle gevallen, helaas.  >:(

Een beetje èrg buggy is het dus toch nog wel! Frustrerend, hoor!

p.s.
Oók in 2.79 werkt het dan weer wel, dan weer niet. Ik wacht wel tot ze dit opgelost hebben.

--- Einde van citaat ---

Het zal inderdaat (zoals jij zegt) fijn zijn als ze die hele bug van de boolean volledig oplossen,
ik vind het geen handige modifier, zelfs de tool niet.

Ik houd mij op't moment bezig met programeren en heb zoizo blender 2.79 al op mijn
externe schijf gezet, voor als ik later 'programeer niveauw III' ga leren, dan
zal ik op het begin zeker nog steeds een oudere blender versie nodig hebben,
vanwegen de 'Ogre Addon' had ik begrepen, dus ik denk dat ik verlopig nog niet toe ben
aan blender 2.8 of hoger, totdat ik misschien 'programeer niveauw IV' ga doen
en zo complex kan programeren, dat ik toe ben om zelf 3d-tools te kunnen programeren
voor 3d-meshes en modellen in PureBasic (en misschien later ook zelf ontwikkelde 3d-engines).

Maar om terug te komen op de boolean bug, ik vind het ook zeer onhandig...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie