Hulp > Blender Interface

Split faces/Deellijnen na Knife project

<< < (2/2)

IJp:
Ik heb de je blendfile bekeken maar het is een animatie in zou de laptop apart willen hebben want de gaten in de laptop zijn niet goed gemodelleerd de lijnen die naar de hoeken van de laptop lopen komen samen in op een punt.
Dus de topology klopt niet.
De gaten hebben niet hetzelfde martiaal en je moet wat meer Remove Doubles Gebruiken.

In dit filmpje kun je zien hoe de topology van gaten/gleuven er uit zou moeten zien
https://www.youtube.com/watch?v=HM0-G1M60ng

Als ik de laptop uit je animatie haal en aanpas kun jij die dan later weer in je animatie plaatsen dan wil ik de laptop wel even aanpassen.

Josella:
Het toepassen van de boolean heeft niet geholpen en de recalculation van de uv unwrap ook niet.
Wellicht dat het veranderen van de topology uitkomst biedt.
Ik kan de laptop later weer in de animatie plaatsen :)

IJp:
Ik heb de laptop aangepast en een nieuw martiaal gegeven en dit is het resultaat.



Ik heb hem al gemaild nu kun je kijken of hij bij jou ook goed is.
Succes.

Josella:
Yes!
Ik heb net het bestand dat je hebt gestuurd ingevoegd in mn animatie en het werkt! Er zijn geen deellijnen meer zichtbaar.
Ik ga me binnenkort eens verdiepen in topologie, zodat ik zelf ook zulke meshes kan maken.
In ieder geval heel erg bedankt dat je mn probleem opgelost hebt!

IJp:
Mooi dat het nu werkt misschien kunnen we de animatie hier nog eens zie  ;)

Hier nog wat Topology
https://www.youtube.com/watch?v=MBbN__f_pGM
https://www.youtube.com/watch?v=VFspLnKxEgU
https://www.youtube.com/watch?v=IlN-MYyeQSw

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie