Hulp > Belichting en Rendering

[Cycles] Render Encyclopedia voor o.a. soorten glass shaders enzo, enig idee ?

<< < (2/3) > >>

P D:

--- Citaat van: JvL op 11 januari  2017, 10:13:56 am ---Waarom hebben we op het forum eigenlijk nog geen facepalm emoji?

--- Einde van citaat ---
Dan maar een maken. ;)


rozz:
https://nl.wikibooks.org/wiki/Blender_3D:_Van_noob_naar_pro_(nederlands)

Jamie, lees dit, laat wat zien van wat je daaruit geleerd heb en eerder willen we niks van je horen!!!!!!

rozz:

--- Citaat van: superjamie op 11 januari  2017, 09:55:40 am ---
--- Citaat van: Ruud op 10 januari  2017, 18:02:33 pm ---https://en.wikipedia.org/wiki/Refractive_index
En zo zijn er vele sites van lux (licht) tot fresnel.

--- Einde van citaat ---


cycles...

Snap je het nu ?...

Alvast bedankt, groetjes Jamie.

--- Einde van citaat ---

ik hoop dat je het snapt ruud... ::)

Ruud:
Ik snap dat die het niet begrijpt oeverloos moeilijk praten maar kijken ho  alles wat die verteld staat op die pagina.

rozz:
ben er wel klaar mee...denk niet dat jamie hier thuishoort, klinkt hard maar als hij advies in de wind slaat of niet begrijpt moet hij zijn heil zoeken bij mensen die opgeleid zijn om hem wegwijs te maken in de (blender) wereld...wil ik ook best doen maar ik heb een baan en gezin en familie, geen tijd want die paar minuten die ik over heb gebruik ik om blender te proberen te doorgronden naast het feit dat ik ook lekker wil koken, beetje beeldhouwen, concertje hier en daar, PC`tjes bouwen, kleuren proberen te begrijpen, fotografie erg leuk vind, hier en daar een filmpje meepakken, mijn dochters proberen te stimuleren een goede studie te volgen, mijn dochters en vrouw nog wat aandacht geven, bijna alle sporten waar Nederlanders aan meedoen volgen maar vooral voetbal, wijn proberen te begrijpen...pffff ouders en schoonouders ook niet te vergeten, neefen, nichten, vrienden niet links laten liggen..tja...druk druk druk dus sorry jamie, nu ff geen tijd voor jou.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie