Topic: Hair  (gelezen 35952 keer)


Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #45 Gepost op: 10 maart 2016, 15:13:49 pm »
Heel mooi.
Nu nog een uitgang aan de achterkant maken dan is hij of zij perfect.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 10 maart 2016, 16:22:35 pm »
Volgens mij is het een hij, er bestaan 2 soorten Koala's 1 met een dikke vacht in de koude gebieden en 1 met een zomer vacht.
Ik het de achterkant expres dichtgelaten i.v.m. Co2 uitstoot. :)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #47 Gepost op: 10 maart 2016, 21:48:06 pm »
 ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 10 maart 2016, 22:08:19 pm »
Volgens mij komen panda`s vooral voor in Aziƫ...en ik geloof niet dat ze daar heel erg met Co2 uitstoot bezig zijn...dus Ruud....show us the star.... 8)

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 10 maart 2016, 23:14:48 pm »
Inmiddels de weight paint gebruikt om de haren een beetje op zijn plaats te krijgen en de haren op 12.000 gezet de pc draait makkelijk en de render tijd met 60 children is goed te doen.
Als je in de kam modus gaat kun je dit getal (12.000)en de lengte van het haar niet meer aanpassen maar met de children kun je de hoeveelheid haar wel opvoeren.

In de object edit mode een groep aangemaakt voor het haar zie foto.


Het beestje is klaar om gekamd te worden.




Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 11 maart 2016, 07:31:29 am »
Of geknuffeld.... ;) mooi man...

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 11 maart 2016, 10:46:28 am »
Begonnen met het haar mijn gevoel zegt dat ik terug reis in de tijd van de 486 xd, wat een langzaam proces om haren te knippen, geduld is de zaak.
Voor ik er mee begon heb ik een kopie gemaakt van de blenderfile om het werk tot nu toe veilig te stellen.
De children zijn lastig om te knippen en hebben een sterk eigen willetje om zich niet te laten knippen net als in de echte wereld.


« Laatst bewerkt op: 11 maart 2016, 10:51:59 am door Ruud »

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 11 maart 2016, 19:11:46 pm »
De eerste fase van het haar is gedaan, nu de texture nog aanpassen en die grote dopneus.
https://www.youtube.com/watch?v=gckgntwOV90&feature=youtu.be

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 11 maart 2016, 19:51:58 pm »
over de poten en oren ziet het er realistisch uit maar over de rug lijkt het wel een texture....of zie/zeg ik nou iets geks?
Of komt dat door de dof...weet niet maar iets klopt niet...ziet er geweldig uit ruud, ik kan het niet beter maar is wat ik zie...

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 11 maart 2016, 19:58:15 pm »
Ja klopt ross er is niet zoveel materiaal beschikbaar als texture en ik heb er niet zoveel aandacht aan besteed, het mooie is je kunt de texture altijd wijzigen wat ik ook doe zonder dat het haar wordt aangetast.
Het haar is in ieder geval gelukt en heeft nog wat kleine aanpassingen nodig bij de oren wat langere haren, aangezien het beestje 1 kleur haar heeft kan hetzelfde partikel systeem gebruikt worden.
ik ga me nu richten op de texture en de neus mond.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 11 maart 2016, 21:15:05 pm »



Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #56 Gepost op: 11 maart 2016, 23:56:26 pm »
Lekker bezig Ruud.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 12 maart 2016, 10:36:36 am »



HAHAHAHA papa koala kijkt te veel naar de dames onder het plaatje....

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #58 Gepost op: 12 maart 2016, 12:09:32 pm »
Op deze manier zullen ze in ieder geval niet uitsterven.  ;D

Ze zien er goed uit Ruud.

Offline Ruud

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,860
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 13 maart 2016, 08:48:41 am »
Lol ik was bezig met de camera met wat instellingen en om snel effe een scene te maken wat in elkaar geflanst.
Met de camera kun je ook veel en deze achtergrond leent zich hier voor .


Ik ben nu bezig met de armature de eerste opzet.