1
Modelleren / Solidify in Blender 2.71
« Gepost op: 18 september 2014, 20:46:17 pm »
Hoi,
Nu ben ik al een tijdje aan het prutsen geweest met de solidify modifier, maar het wil maar niet lukken. Gewoon een simpel plane object. Die roteren (R 90 X). Die met SHIFT-D kopieren in objectmode. De originele en kopie Joinen met CTRL-J. Dan in edit-mode op beide planes 2 vertices selecteren en dan met F een face maken. Vervolgens solidify om het wat volume te geven. Maar dan krijg ik een heel raar resultaat als ik thickness verander naar 1.0. Offset en die andere mogelijkheden maken ook niks uit. Wie wil even meedenken want ik snap het dus echt niet
Rein
Nu ben ik al een tijdje aan het prutsen geweest met de solidify modifier, maar het wil maar niet lukken. Gewoon een simpel plane object. Die roteren (R 90 X). Die met SHIFT-D kopieren in objectmode. De originele en kopie Joinen met CTRL-J. Dan in edit-mode op beide planes 2 vertices selecteren en dan met F een face maken. Vervolgens solidify om het wat volume te geven. Maar dan krijg ik een heel raar resultaat als ik thickness verander naar 1.0. Offset en die andere mogelijkheden maken ook niks uit. Wie wil even meedenken want ik snap het dus echt niet
Rein