Dutch Blender Community
Creaties => Experimenten => Topic gestart door: rozz op 10 december 2015, 21:16:39 pm
-
Wat experimentjes met shaders, licht enzo....vond ze wel weer de moeite waard om te delen...
(http://s24.postimg.org/ymbzu52bl/pearl1.jpg) (http://postimg.org/image/ymbzu52bl/)
-
Is zeker de moeite waard, ziet er lichtgevend uit.
groetjes wim
-
En nog een...ehhh 2 ;D
(http://s7.postimg.org/hsjftqmwn/pearl2.jpg) (http://postimg.org/image/hsjftqmwn/)
-
of zo...
(http://s10.postimg.org/pjtjgxdc5/untitled.jpg) (http://postimg.org/image/pjtjgxdc5/)
-
Altijd leuk dat testen met Blender.
-
Hoe je met een eenvoudige vorm toch heel leuke afbeeldingen kunt maken.
-
Ik vind ook dat water wel interessant. Hoe heb je dat zo gekregen qua vorm? Lijkt mij dat dat nog al highpoly is of ?
Gewoon een plane subdividen en dan plane's selecteren daar waar je je rimpel wilt...in editie mode de i gebruiken....en nog een keer...en dan de Faces een beetje extruden..
-
Ik vind ook dat water wel interessant. Hoe heb je dat zo gekregen qua vorm? Lijkt mij dat dat nog al highpoly is of ?
Gewoon een plane subdividen en dan plane's selecteren daar waar je je rimpel wilt...in editie mode de i gebruiken....en nog een keer...en dan de Faces een beetje extruden..
Sorry maar ik bedoelde de faces grabben en dan over de z as omhoog bewegen...
beetje met loop tools-circle spelen...en voila...rimpels in het `water`
(http://s10.postimg.org/rjnihmk6t/screen.jpg) (http://postimg.org/image/rjnihmk6t/)
(http://s9.postimg.org/qrbhaz4i3/screen1.jpg) (http://postimg.org/image/qrbhaz4i3/)
(http://s21.postimg.org/syruk8tir/screen2.jpg) (http://postimg.org/image/syruk8tir/)
(http://s27.postimg.org/nxj9d5yzz/screen3.jpg) (http://postimg.org/image/nxj9d5yzz/)
(http://s1.postimg.org/78rebhkij/screen4.jpg) (http://postimg.org/image/78rebhkij/)
(http://s18.postimg.org/p8ooffhh1/screen5.jpg) (http://postimg.org/image/p8ooffhh1/)
-
Dat is een handige simpele manier om snel even wat waterrimpels toe te voegen.
Dit is een iets moeilijkere manier
Zeker kijken is de moeite waard.
https://www.youtube.com/watch?v=5PaTOSvWBGo
-
Klopt rob,
je hoeft alleen maar het gedeelte dat je `gerimpeld` wilt hebben te subdividen....en dan inserten....en over de z as bewegen....scheelt weer wat poly`s...had ik zelf niet eens bij stil gestaan...
;D