61
Traditionele artwork / Re: Digital painting
« Gepost op: 03 september 2017, 11:38:40 am »
Bedankt Koos, het gaat wel steeds makkelijker maar dat "moeiteloos en trefzeker" wordt nog aan gewerkt.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt. 61
Traditionele artwork / Re: Digital painting« Gepost op: 03 september 2017, 11:38:40 am »
Bedankt Koos, het gaat wel steeds makkelijker maar dat "moeiteloos en trefzeker" wordt nog aan gewerkt.
65
Traditionele artwork / Re: Digital painting« Gepost op: 29 augustus 2017, 09:54:25 am »
Het was inderdaad onvermijdelijk natuurlijk.
Er zijn wel aardig wat zaken om rekening mee te houden. De orde en chaos in de vormen en dan natuurlijk nog licht en reflectie. Maar ik heb deze zomer aardig wat studie kunnen doen met mijn tenen in het zand, haha. 67
Traditionele artwork / Re: Digital painting« Gepost op: 25 augustus 2017, 08:59:43 am »
Ik weet natuurlijk niet wat bij jou de reden is dat de bovenste je meer aanspreekt maar ik heb dat zelf ook omdat er bij een schets nog wat te raden overblijft.
68
Traditionele artwork / Digital painting« Gepost op: 24 augustus 2017, 22:44:57 pm »
Ik begin maar een nieuw topic waar ik mijn paintoefeningen in kan dumpen. Voorlopig blijf ik hier nog wel even mee bezig dus....
Het zijn oefeningen dus ik probeer mijzelf niet al teveel tijd te geven per onderwerp. Ruwe schets en het resultaat nadat ik besloten had dat het tijd werd voor een volgende oefening. 69
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt« Gepost op: 21 augustus 2017, 20:20:47 pm »
Hier kan ik de hele dag wel naar kijken...
70
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt« Gepost op: 20 augustus 2017, 09:36:04 am »
Zoveel wegen (of edge loops) die naar Rome leiden...
71
Onderhanden werk en demo's / Re: Model en sculpt« Gepost op: 17 augustus 2017, 12:49:33 pm »
Maar is het niet eenvoudiger om het hoofd volledig te sculpten en dan met een retopo een goed bruikbare mesh te maken?
72
Leden stellen zich voor / Re: Railworks en Blender« Gepost op: 16 augustus 2017, 22:19:36 pm »
Welkom op het forum! Gewoon lekker aan de slag gaan met Blender en als je tegen problemen aanloopt kun je hier altijd terecht met je vragen.
Veel leerplezier! 73
Eindresultaten / Re: make a piece a day« Gepost op: 13 augustus 2017, 14:21:43 pm »
Bedankt Koos. Je hebt inderdaad gelijk over de mondholte maar ik heb er domweg niet aan gedacht omdat ik al blij was dat ik dit resultaat voor elkaar kreeg.
Ik ben nog druk bezig met het digitaal tekenen/schilderen onder de knie te krijgen. |