Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - voyager1890

Pagina's: [1]
1
Blender Interface / Re: Scaling in object mode
« Gepost op: 05 juni 2021, 21:37:02 pm »
Dat was het

Bedankt IJpe

Groetjes
Peter

2
Blender Interface / Scaling in object mode
« Gepost op: 02 juni 2021, 14:31:26 pm »
Scaling in object mode is niet meer zoals het was. Wanneer ik op s druk in object mode word er niet meer gescaled rond de origin maar rond de muiscursor verschijnt een cirkel en scaled hij alles ook de niet geselecteerde objecten kan iemand mij helpen. Blender 2.92.0
Ik weet niet hoe ik er uit moet geraken.

Alvast bedankt
Peter

3
Modelleren / Re: Probleem met het maken van vensters in Hull
« Gepost op: 23 mei 2020, 21:12:56 pm »
Ik weet dat ik Boolean moet gebruiken ik heb het al dikwijls geprobeerd. Maar het resultaat is niet juist. Ik krijg het nooit evenwijdig met y as en het volgt niet de kromming van de romp van voor naar achteren gezien.

4
Modelleren / Probleem met het maken van vensters in Hull
« Gepost op: 23 mei 2020, 01:31:39 am »
Ik zou graag vensters willen maken in de Main hull. Ze moeten allemaal even groot zijn, loodrecht op y-as en de contour volgen van het schip. Kan iemand mij helpen? De foto’s zijn gemaakt met subdivision surface uitgeschakeld. Ik gebruik blender 2.82.7





5
Belichting en Rendering / Re: Animatie loopt niet vlot
« Gepost op: 22 april 2019, 08:30:10 am »

6
Belichting en Rendering / Re: Animatie loopt niet vlot
« Gepost op: 20 april 2019, 02:53:28 am »
Ik heb gevonden wat het probleem is, het is de medi8er die niet kan volgen. Ik had een render gemaakt van 30sec en ik had een bestand van 718MB. De medi8er kan dit niet aan. Ik moet de bestandsgrootte kleiner krijgen maar wel fullHD aanhouden want de film die ik aan het maken ben is voor grootbeeld projectie op wedstrijden. Elke hulp is welkom.

7
Belichting en Rendering / Animatie loopt niet vlot
« Gepost op: 17 april 2019, 21:40:39 pm »
Ik heb een titel animatie gemaakt en een film van gemaakt. Eerst *.png van gemaakt en dan een video file. Als ik die afspeel dan loopt het allemaal niet zo vlot. Het begint op een gegeven moment een beetje te lopen met horten en stoten.

Ik gebruik blender 2.79
Render setting is 1920x1080 25p op 100% avi jpg.

Kan iemand mij helpen? Heb je extra info nodig vraag het dan even.

Alvast bedankt
Peter

8
Belichting en Rendering / Re: rendering in cycles
« Gepost op: 02 januari 2016, 20:53:20 pm »
gezuurd glas is mat glas. het heet gezuurd glas door het procedé dat gebruikt word.

Gezuurd glas of geëtst glas verkrijgt zijn matte look door een acidebehandeling tijdens de productie. Dit glas is het meest onderhoudsvriendelijk, maar vergt ook financieel een iets grotere inspanning. Dit bewerkte glas heeft hetzelfde uitzicht van gezandstraald glas, maar de structuur is mindern grof, wat voor een eenvoudiger en sneller onderhoud zorgt.

9
Belichting en Rendering / Re: rendering in cycles
« Gepost op: 02 januari 2016, 12:57:07 pm »
het is de bedoeling om dit dan volgende kerst te projecteren op mijn venster met gezuurd glas.

10
Belichting en Rendering / Re: rendering in cycles
« Gepost op: 01 januari 2016, 20:56:53 pm »
Ik probeer een eigen versie te maken van A Christmas Carol van Charles Dickens.

11
Belichting en Rendering / Re: rendering in cycles
« Gepost op: 31 december 2015, 13:17:59 pm »
Op dit moment is het een raam maar het moet een deur worden. ik moet nog uitzoeken hoe en deur uit de jaren 1800 er uitzag. Hadden ze ze toen enkel volle deuren of zat er ook al glas in. Ook de ramen zijn te proper. In 1800 konden ze nog geen 100% vlak glas maken. dat konden ze in 1940 zelfs nog niet.

12
Belichting en Rendering / Re: rendering in cycles
« Gepost op: 31 december 2015, 05:23:57 am »
Ik heb het gevonden. Bedankt. Dit is mijn eerste render


13
Belichting en Rendering / Re: rendering in cycles
« Gepost op: 29 december 2015, 11:28:45 am »
ik heb op de renderknop geduwd. Ik krijg een venster waar allemaal oranje vierkantjes die het beeld berekenen ik heb gezegd dat hij dit moet opslaan in een map op het bureaublad. Die map staat op het bureaublad maar blijft leeg.

14
Belichting en Rendering / rendering in cycles
« Gepost op: 29 december 2015, 10:06:09 am »
Als ik render in cycles render worden er geen bestanden aangemaakt op de computer. In blender render gebeurd dat wel. Hoe komt dit?

Pagina's: [1]