Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - IJp

Pagina's: 1 ... 24 25 [26] 27
376
Over Blender / Blender 2.65 is uit !
« Gepost op: 12 december 2012, 13:43:05 pm »
Het is weer zover Blender 2.65 is uit!!!!   :shock:  :o  :D
http://www.blender.org/development/rele ... ender-265/

377
Animaties / Aarde Animatie.
« Gepost op: 07 december 2012, 15:01:28 pm »
Hier is mijn Aarde animatie.
Ik heb de laptop vannacht maar aan laten staan de laptop heeft er ongeveer 9 uur over gerenderd :o

http://s49.photobucket.com/albums/f264/ ... Aarde2.mp4

378
Modelleren / Snap en Align tool.
« Gepost op: 02 december 2012, 11:55:38 am »
Ik heb weer een handige tutorial gevonden waar ze toch weer wat dingen laten zien die ik ook nog niet wist.
De Snap en Align tool  :idea:
Natuurlijk wist ik al heel wat van Snap en Grab maar dit is toch weer handig om te weten hoe je een opject onder b.v.b. 45 grade kan plaatsen.

http://vimeo.com/44841971

379
Animaties / Website aangepast.
« Gepost op: 26 november 2012, 23:41:57 pm »
ik heb mijn website maar aangepast omdat ik nooit had gedacht een animatie te maken met Blender.
Dus bij 3D Art een knop Blender animatie gemaakt en daar heb ik nu een Blender Animatie staan en ook nog mijn eerste 3D animatie gemaakt in TrueSpace in de jaren 90. :roll:
Zie:
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/

380
Animatie en Rigging / Help animatie loopt te snel!
« Gepost op: 17 november 2012, 13:19:04 pm »
Hallo iedereen,
ik ben druk bezig met animeren ik heb daarvoor de view van default op animation gezet en heb 4 view's namelijk de 3d view, dopesheet en graf Editor en tijdlijn.
Hierin heb ik de animatie gemaakt en manga zus loopt nu mooi over het koord maar ga ik nu weer naar de default screen lay out en speel dan de animatie af dan is de animatie te snel???
ik heb de animatie in de dopesheet al uitgerekt maar ik blijf het raar vinden dat als je een animatie in de ene screen lay out maakt, het in de andere view screen lay out niet hetzelfde is  :?
Wie heeft hiervoor een oplossing :idea:

381
Animatie en Rigging / Fout melding bij generate Rigify.
« Gepost op: 31 oktober 2012, 19:35:10 pm »
Ik ben wat bezig met animeren,  in pose mode verplaats ik hier en daar wat bones maar dat is een heel werk.
In een tutorial geven ze aan een RIGIFY te maken dat zou een stuk handiger zijn :(
Dus ik aan de slag maar als ik een RIG invoer dan krijg ik deze melding  :?:

Info: RIGIFY ERROR: Bone 'thigh.L': incorrect bone conficuration for rig type --
Leg bones !=2
Incorrect armature for type 'deform'


leuk zo'n melding maar ik weet niet hoe ik dit moet oplossen :?:  :?:  wie weet er een oplosing :idea:

382
Animatie en Rigging / Rigging Manga Zus wie doet er mee!!
« Gepost op: 02 oktober 2012, 17:27:29 pm »
Meerdere forum leden waarbij ik zelf willen een opject laten bewegen en dat blijkt je te kunnen doen met Rigging.
Het zo mooi zijn als we allemaal Manga Zus gaan gebruiken om Rigging onder de knie te krijgen.
Manga Zus is nu te downloaden van mijn Website:
http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/
ga op de site naar 3D Art / Blender tutorials & Links
Dan zie je vanzelf waar je Manga zus kunt downloaden.
Als je op downloaden klikt en je ziet niets gebeuren dan zit het dowload venster achter je browser.

Veel plezier met Zus  8-)

Ik heb ook al een video rigging gevonden van Blenderguru :o  
http://www.blenderguru.com/videos/intro ... o-rigging/

383
Leuterhoek / Website is klaar.
« Gepost op: 30 september 2012, 00:06:25 am »
Het heeft wat tijd gekost maar eindelijk is het dan zover zo goed als klaar mijn nieuwe website Wil's Art  :o
Er moet hier en daar nog wat bijgewerk worden maar toch nu al online !!  :P

http://members.home.nl/w.ijpelaar/webart/

nu weer wat meer tijd voor Blender.  8-)

384
Leuterhoek / Swish Max4
« Gepost op: 13 augustus 2012, 20:29:57 pm »
Een website, Banners en .swf maken in flash dan is dit het ultieme programma Swish Max4.
Ik ben er nu pas achter dat je ook een licentie kun je aanvragen in nederland bij: http://swishmax.nl/
Nu heb ik eindelijk een licentie en nu kan ik mijn website ook eens legaal gaan maken. :evil:  :twisted:

http://www.swishzone.com/index.php

Prachtig Programma :P  :P

385
Modelleren / Kleien in blender.
« Gepost op: 08 augustus 2012, 20:32:25 pm »
In een tutorial ben ik sculpt mode tegen gekomen en dat heb ik gelijk uitgeprobeerd.
Het hoofd moet nog wat beter uitgewerkt worden maar hier al zovast een plaatje



Groetjes Wil.

386
Over Blender / Blender netwerk gelanceerd
« Gepost op: 07 augustus 2012, 12:37:02 pm »
Op 6 augustus is er een Blender-netwerk gelanceerd.
Zie:
http://www.blendernetwork.org/

387
Over Blender / Bemating in Blender 2.63
« Gepost op: 04 augustus 2012, 19:32:35 pm »
Hallo allemaal,
Na wat zoek werk ben ik er achter gekomen dat er in Blender 2.63 wel degelijk bemating aanwezig is, kijk maar eens bij User Preferences / Addons
Zet bij 3D view:Measure Panel een vinkje


Nu heb je in het rechter menu een Measure menu en je kunt nu meten tussen opjecten.


Verder nog een kleine tutorial om met bemating te werken in Blender 2.63
http://www.youtube.com/watch?v=-Hr03JFBMU8

Groetjes Wil

388
Over Blender / Blender e-book tutorial
« Gepost op: 02 juli 2012, 08:56:45 am »
Weer wat gevonden op internet het is een site waar ze gratis een Blender 3D tutorials / e-books aan bieden,
De bestanden worden momenteel herschreven naar blender 2.63a
Handig voor de beginner net als ik.

http://blendercourse.com/

389
Modelleren / Fout in Blender 2.63
« Gepost op: 24 juni 2012, 21:52:33 pm »
Blender 2.63 crashes,
Er zit een fout in Blender, als ik zomaar wat aan het uitproberen ben met de Ocean modifier kan ik ineens niets meer instellen.
Dit heb ik ook als ik een tree maak met de Addons/Add curve: Sapling.
Hebben jullie daar ook last van??  :x

Dit bericht heb ik ook bij 3dhype geplaatst met foto.

390
Eindresultaten / De eerste 3d images.
« Gepost op: 08 juni 2012, 19:12:40 pm »
Hallo allemaal,
Hier mijn eerste 3d images.









[/url]

Pagina's: 1 ... 24 25 [26] 27