Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - rozz

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]
166
Leuterhoek / WIL IK!!!!!!!
« Gepost op: 30 oktober 2014, 13:03:50 pm »
http://tweakers.net/nieuws/99337/hp-onthult-all-in-one-pc-met-3d-scanner-touchmat-en-projector.html

Blender geschikt maken voor dit mooie apparaatje en zeg maar dag tegen je realtime social live....

167
Experimenten / Alien city
« Gepost op: 15 oktober 2014, 23:14:10 pm »
En een buitenaards stadje...alleen nog leven erbij bedenken... 8)


168
Experimenten / Eerste letter nickname
« Gepost op: 15 oktober 2014, 23:10:41 pm »
He allemaal...
ben een beetje aan het experimenteren met nurbspath....
Eerste leteer van mijn nickname gemaakt...vondt hem wel cool genoeg om te delen...
http://youtu.be/--WNIht2HBY

169
Modelleren / Waalbrug
« Gepost op: 12 oktober 2014, 13:03:21 pm »
Als geboren en getogen nijmegenaar geeft de waalbrug mij altijd weer het `thuis` gevoel...
Nu zou ik deze beauty graag in blender willen maken....
Heeft iemand hier eerder zoiets gedaan en zo ja heeft hij/zij dan tips hoe ik zo`n boogbrug het beste kan modeleren/construeren...


170
Experimenten / UV unwrapping
« Gepost op: 11 oktober 2014, 21:10:38 pm »
Aan de hand van een tutorial wat aan het experimenteren gegaan met uv unwrapping en node editor....


171
Animatie en Rigging / Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 10:40:07 am »
Beste,

is het mogelijk om een path 90 graden te laten `knikken`...
Ik wil voor een animatie een kant van de cube(bijv. de linkse face) extruden en dan 10 blender units verder 90 graden naar links verder laten groeien en dan een x aantal units weer 90 graden naar rechts....als een soort vierkante snake....en dit dan animeren....of moet ik dit anders doen?
 ???

Pagina's: 1 ... 10 11 [12]