Creaties > Onderhanden werk

architectuur

(1/6) > >>

Ellajiw:
Nou, ben weer nieuw projectje begonnen. Iets meer architectuur kant op. Krijg alleen mijn glas niet echt goed:


Boven de schoenen in de etalage heb ik een meshlight gebruikt.  :P Anders waren ze veel te donker. Dat rek met kleding is trouwens gephotoshopt van een foto die een passend perspectief had (achtergrond weggeknipt en alpha channel van gemaakt, zodat het als een plaatje met doorzichtige achtergrond op een meshplane geplakt kon worden) De muur erachter is dan weer van CG textures.

Ellajiw:
Credits voor Blend Swappers: SOZOMAIKA (schoenen) rosenth (downlights; spotjes heb ik zelf nog wat aangepast) en stalk (grass). Hangplantje heb ik zelf gemaakt. Moet misschien nog wat meer variatie in... Is nu iets te nep nog.

IJp:
Mooi hoor je bent goed bezig.
Maar wel de schoenen wat kleiner maken als je in de schoenen een denkbeeldige dame in plaats dan komt ze tot aan het dak. ;)
De palen kunnen ook wat meer beton structuur ze zijn zo gewoon grijs.
En als laatste probeer wat ruis te verminderen de info die je nodig hebt is hier wel te vinden er zijn hier al meerder topics aan besteed.

Je ziet wel ik heb allemaal mooi praten maar het fijt blijft dat ik nog niet z'n mooie architectuur image heb gemaakt. ;)

IJp:
7 Ways to Get Rid of Fireflies Once and For All.
http://www.blenderguru.com/articles/7-ways-get-rid-fireflies/#.VHSJMct0yCg

Ellajiw:
Hahahah, ja de schoenen moeten kleiner. Zie het nu pas  :o. Bedankt
Ruis, dat weet ik, dit zijn nog maar test renders, weinig samples, vandaar.  ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie