Algemeen > Leden stellen zich voor

Hoi!

<< < (2/2)

koos2:
Welkom op het forum, we doen ons uiterste best elkaar te helpen. Niet alleen door kennisoverdracht, maar ook met motiveren, want soms wordt je gek van het programma.

blenderbrammetje:
Als je wat moois gemaakt hebt , schroom dan niet het te posten.
je motiveert er anderen mee en doet er ons een enorm plezier mee.

Opbouwende kritiek is nooit een probleem...
Wil je de grond in geboord worden dan moet je dat er even bijzeggen... ook geen probleem :)
Of gewoon échte bagger posten   ;D
Groetjes Weer !

Faerie:
Blenderbrammetje: Leuk om te weten dat je ook character animatie doet, als hobbyist of professional? wellicht is dit nog iets wat ik later op wil pikken, ik heb de opleiding animatie gedaan maar heb voor nu mijn handen al vol aan het modelen en leren van Blender! Daarnaast ben ik nogal rusty  ::)

Ruud: Softwarefrustraties zijn helaas part of the job waar ik ook niet helemaal nieuw mee ben maar waar ik nu met 3D wel meer mee te maken krijg dan voorheen haha (Photoshopper) Ben al zeker niet van plan om op te gaan geven, 6 jaar ervaring is niet slecht! Hobbyist of professional?

Koos: Super! Ik ga ook eens rondkijken wat er al zoal gepost is aan renders om wat warm te draaien en inspiratie op te doen.

Bedankt voor het warme welkom allemaal  :)

Ruud:
Voor de hobby hier, helaas is deze site niet meer compleet met de oudere post de foto's ontbreken door nieuw beleid van imagepost :(
Nieuw werk is wel te zien van het laatste half jaar of zo.

IJp:
Mijn hobby werk is in ieder geval hier nog te zie 2d, 3d, Paint en Portrettekeningen.
De image gallery op de site laat maar 9 images zien maar onderaan staat de text Meer Weergeven en dat is slecht te zien :o  dus daar nog meer te zien.

http://wijpelaar.wixsite.com/ijpart

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie