Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ezra

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14
61
Over Blender / Re: tuts
« Gepost op: 14 oktober 2016, 12:20:51 pm »
Dat er veel slechte tutorials zijn maakt niet zoveel uit, beter te veel dan te weinig tutorials. Het is aan ons als blender community om mensen door te verwijzen naar tutorials die geschikt voor ze zijn.

62
Eindresultaten / Re: Kindermishandeling TV-spot
« Gepost op: 10 oktober 2016, 23:12:29 pm »
Voornamelijk de blokken in de doos zien er goed uit. Ik zou me alleen wel wat meer verdiepen in hoe je de camerabewegingen het beste kunt animeren. Kort gezegd: een camera in een animatie hoort geen dingen te doen die een echte camera niet kan. Binnen blender ben je vrij in wat je doet, het voelt alleen gek aan als de camera dat ook is. Het geeft een stuk rustiger beeld als de camera 'gebonden' is aan een soort van dolly.

63
Animaties / Re: "The bird that couldn't fly"
« Gepost op: 05 oktober 2016, 16:45:26 pm »
Hoelang ben je er aan bezig geweest?

64
Een animatie van een uur maken is zoveel werk dat je de komende tijd nog niet over de rendertijd in moet zitten.

65
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 september 2016, 23:05:04 pm »
Te gek ding!! En welk type wapen is het, plasma?!
Laten we hopen dat je wint en je design in de game komt!!!
Daar heb ik wel wat robits voor over ;)
Goed gedaan, succes!!
Met zo'n half miljoen polygonen is het ding nog niet bepaald game ready. Het moet trouwens een chain shredder voorstellen omdat dat het enige wapen is dat draait.

66
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 september 2016, 17:11:16 pm »
Voor een halloween ontwerp wedstrijd van het spel Robocraft heb ik dit inktvis ding gemaakt:
https://sketchfab.com/models/66900a9381c54a89919cba1e895479d9

67
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 14 september 2016, 15:56:08 pm »
Geïnspireerd door het geven van een korte blender demo tijdens de pauze van een college ben ik aan de volgende uitdaging begonnen: onderstaande vaas maken binnen 4 minuten. (rendertijd niet meegerekend) Uiteindelijke tijd: 3,5 minuut.

68
Animatie en Rigging / Re: [Animeren] Geluiden toevoegen bij gebeurtenissen
« Gepost op: 09 september 2016, 15:43:29 pm »
Blender heeft geen automatische geluidsfuncties, dus je zult alles handmatig via de VSE moeten doen.

69
Community suggesties / Re: Lay-out Dutch Blender Community
« Gepost op: 07 september 2016, 16:13:39 pm »
Dit is dus een van de dingen die vaker gaat gebeuren bij een groot forum:

70
Community suggesties / Re: Lay-out Dutch Blender Community
« Gepost op: 06 september 2016, 10:54:10 am »
Ik geef je gedeeltelijk gelijk. Toen ik dit forum voor het eerst zag dacht ik dat het onderhouden werd door een stel 14-15 jarigen. Het ziet er nu eenmaal niet zo flitsend uit. De vraag is alleen: is dat erg? Het forum is nu eenmaal kleinschalig, en de actieve leden (die op twee handen te tellen zijn) maken zich echt niet druk om de layout. Vergis je er niet in, een forum kan compleet anders worden als het groeit, en dat hoeven niet altijd positieve ontwikkelingen te zijn.

71
Eindresultaten / Re: Bloemetje
« Gepost op: 04 september 2016, 18:01:14 pm »
Bedankt voor je aandacht Ionwe.

Ik begin me steeds meer aan die shaders te ergeren... Het modelleren vind ik super leuk,jah... maar dan komt de shading ;(

Mijn settings:


Wat doet die mix node aan het begin?

72
Eindresultaten / Re: Robot arm
« Gepost op: 01 september 2016, 07:52:07 am »
Het ziet er vrij stabiel uit. Nu nog iets vinden voor die bollen.

74
Met behulp van animation nodes kun je ongeveer hetzelfde resultaat krijgen.



75
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 29 augustus 2016, 22:06:41 pm »
Een ideetje voor een logo animatie....  8)
Simulatie laten lopen, text object adden en vervolgens de blokjes die binnen dat text object eindigen een andere kleur geven?

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 14