Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ezra

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14
46
Leuterhoek / Re: Nieuwe Plan: Lucide Dromen #1 / Droom-signalen
« Gepost op: 06 januari 2017, 22:16:56 pm »
Ik zou zeggen, begin aan schaakstukken.

Begin met een pion en eindig met een paard.
Schaakstukken zijn simpel om te maken terwijl ze er nog redelijk goed uit kunnen zien ook.

Voorbeeld van een loper die ik zelf heb gemaakt:


Die dingen zijn werkelijk simpel en leuk om te maken.

47
Andere software / Re: [Unity3D] Free JPG to RAW Image Converter gezocht !...
« Gepost op: 30 december 2016, 11:35:38 am »
Dat is toch wat ik zeg in mijn post? De info uit de RAW gaat verloren en kun je niet meer terugkrijgen. Daarom noem ik het eenrichtingsverkeer.
Je kunt het daarna wel een RAW noemen maar dat is het alleen niet meer echt.
Het gaat er ook niet om meer info in een image te krijgen maar om iets om te zetten voor een programma dat alleen .RAW bestanden accepteert.

48
Andere software / Re: [Unity3D] Free JPG to RAW Image Converter gezocht !...
« Gepost op: 29 december 2016, 20:39:36 pm »
Dat is helemaal niet mogelijk wat je nu vraagt.
Je kunt geen info toevoegen aan een jpg om er een RAW van te maken. Een RAW bevat veel meer info dan elk ander bestandsformaat.
Deze info wordt verwijdert bij het converteren naar jpg, png enz.

Conversie is dus eenrichtingsverkeer maar dat kun je ook op Google vinden.
Het kan prima. De conversie is geen eenrichtingsverkeer, er gaat echter een hoop informatie verloren in de ene richting die er in de andere richting niet bij komt.

49
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 25 december 2016, 23:31:44 pm »
Je kunt noise textures ook 3 dimensionaal gebruiken als je ze aansluit op een volume scattering shader.

50
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 december 2016, 18:44:39 pm »

De koe komt bij blendswap vandaan.
http://www.blendswap.com/blends/view/76509

51
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 december 2016, 13:54:36 pm »
Dat bedoel ik niet Ijp ; ik zie b.v. in het node plan staan, de node Pythagoras, Waar vindt ik deze node, in welk menu in welk submenu. Kan ik dat ergens uitzoeken op b.v alfabetische volgorde.
Dat is geen node maar een node group.

52
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 18 december 2016, 00:40:32 am »
Niet helemaal in een dag af, maar veel scheelt het niet.


Het material voor de ogen:

53
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 16 december 2016, 23:08:05 pm »

Hier zat heel wat meer werk in dan het lijkt. Zowel oog als huid zijn procedural materials.

54
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 12 december 2016, 20:58:48 pm »
Volumetric shader(s)?
Jep. Ik zag een geweldige post op stackexchange over poolcoördinaten wat ik uit wilde proberen.

55
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 12 december 2016, 17:54:09 pm »

56
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 09 december 2016, 16:11:34 pm »
Maakt mij wel nieuwsgierig welke studie je volgt dat je zulke puzzels mag oplossen....
Werktuigbouwkunde. De bedoeling is een trebuchet te ontwerpen die uitgeprint gaat worden door een 3D-printer.

57
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 09 december 2016, 12:37:29 pm »
Weer een studie dingetje:

58
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 19 november 2016, 22:32:35 pm »
Ik weet niet helemaal zeker of het hier thuis hoort, maar dit is wat ik vandaag heb gemaakt. Ik moest voor mijn opleiding 10 verschillende trebuchet ontwerpen maken, en dit is wat ik bedacht heb:
(rood is het projectiel, zwart een contragewicht en groen vaststaand frame)













59
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 08 november 2016, 12:46:27 pm »
Ik heb het gemaakt met behulp van een boolean modifier en een displacement modifier.

60
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 07 november 2016, 19:22:51 pm »

Pagina's: 1 2 3 [4] 5 6 ... 14