Dutch Blender Community
Algemeen => Over Blender => Topic gestart door: rozz op 08 juli 2017, 20:14:03 pm
-
weet niet of jullie er op zitten te wachten maar this is me..
https://youtu.be/39aRjvQRQbA
-
Ik heb je altijd al een beetje vaag en duister gevonden! ;D
-
hier iets minder duister dan en dat oor, tja, dat krijg je na een potje matten met tyson... 8)
https://youtu.be/EPEqmwgm95Q
-
Mijn vrouw wil je telefoonnummer al hebben. ;)
-
Moet ze eerst een 3d fototje van haarzelf laten zien... ::)
-
Maar vertel - hoe heb je die gemaakt?
-
ja... ik ben ook wel benieuwd waarmee je het gemaakt heb....
-
Ik gok op 123catch.
-
Ik heb in maart een behoorlijk heftige kaakoperatie gehad en nu worden er iedere keer, als ik op controle moet, 3D foto`s gemaakt met een systeem van 3dmd.
Deze foto word opgeslagen als een .obj en een .mtl file en ik heb ze dus gevraagd om die bestanden naar mij te mailen.
En zo geschiede.
-
Wanneer moet je weer? Ga ik mee... :)
-
het rare is wel dat als ik de .obj in blender importeer, blender niet automatisch de gegevens uit de .mtl fil mee importeert maar als ik de .obj in 3dsmax importeer deze dat wel doet en als ik hem dan vanuit 3dsmax exporteer als .fbx en deze dan importeer in blender heb ik wel alle gegevens.
-
Het was ook te goed van kwaliteit om van 123catch te komen. Ik heb er allang niet mee mee gewerkt dus stiekum hoopte ik dat inmiddels de kwaliteit verbeterd zou zijn. Helaas.
-
@koos: ja ik hoopte het ook... of andere betaalbare manier.... maar nee....
-
@Rozz: Ik denk, maar weet het niet zeker, als je de obj direct in Blender opent en je de texture niet ziet, je het volgende kunt doen.
Selecteer het materiaal, ga dan naar texture, het zal daar al wel een texture hebben, maar dat het de afbeelding niet heeft kunnen vinden. kunnen vinden, je moet dan even handmatig naar het pad van de texture navigeren. Het kan ook zijn, heb ik een keer gelezen dat de naam van het pad naar de afbeelding te lang is.
Ik hoop dat ik een beetje duidelijk heb gemaakt wat ik bedoel.
Ik zou het ook wel erg leuk vinden om een afbeelding te zien van de mesh waarop de topologie duidelijk zichtbaar is en we de fijnheid van deze scan kunnen zien.
-
U vraagt, wij draaien.
https://youtu.be/5s6dejeOMeY
(https://s17.postimg.org/7eo84bxjv/untitled.jpg) (https://postimg.org/image/7eo84bxjv/)
-
Dit is indrukwekkend! je hebt er niet zelf nog een subsurf overheen gezet? Dit is de gedetailleerdheid van de scan. :o Indrukwekkend.
-
dit is puur de scan koos.
En de verwerkingssnelheid is ook niet normaal, ik ga zitten, binnen een paar mili seconden is de foto gemaakt en binnen een minuut staat mijn hoofd in 3d op het scherm
-
Tegen de tijd dat wij blender kennen maakt de noob van 3 huizen verderop de mooiste dingen met deze nieuwe vindingen :P