Topic: ha ha . Blender 2.47 even works on  (gelezen 2611 keer)


Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 718
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 17 juli 2014, 18:07:10 pm »
blender 2.47 works on a W8.1 64 bit laptop, a lot of things of how to use forgotton
BUT an old script could be activated (Geodesic-domes original ;-) ).

Doei
       Peter

Offline PKHG

  • Member
  • *
  • Berichten: 718
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 augustus 2014, 06:49:39 am »
Zo, het oude addon als voorbeeld?
Now, een heleboel dingen zijn er nieuw: de boltfactory de extra-objects

Er zijn eigenlijk 2/3 dingen niet elders aanwezig de hubs, de stubs en de faces.

Met faces ben ik modern aan het stoeien: met een knopdruk op alle faces een 'spike' laten
ontstaan :



Probleempje: de spikes zijn nu afhankelijk van de grootte van een face, HOE allen even groot maken ....

En nu alles met opties in een spikes addon knutselen ;-)

EDIT:
't is toch goed om even een probleempje te noemen: bij het berekenen van de richting van een spike kan ik gewoon de een absolute grootte als parameter inbrengen: probleempje opgelost!

EDIT EDIT
So al gelukt


« Laatst bewerkt op: 04 augustus 2014, 07:22:31 am door PKHG »
Doei
       Peter

Offline JvL

  • Member
  • *
  • Berichten: 3,415
    • Bekijk profiel
    • Llyr Studio
« Reactie #2 Gepost op: 04 augustus 2014, 10:07:01 am »
Dat gaat goed. Hoeveel addons ga je nog opknappen?