Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - blenderbrammetje

Pagina's: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 92
1291
Belichting en Rendering / Re: Environment light uitzetten
« Gepost op: 27 juli 2013, 21:54:04 pm »
Of zit je misschien met cycles te renderen ?
Dan moet je de juiste lichtbronen uitkiezen, ze werken niet allemaal met cycles.
Zelf render ik nog liever met de blender renderer... Grts Bram  :D

1292
Over Blender / Blender 2.68 released ...
« Gepost op: 24 juli 2013, 21:37:31 pm »
Hoi Mensen, Blender 2.68 is uitgebracht. Hier te downloaden op Blender.org

http://www.blender.org/development/rele ... ender-268/

groetjes !  :D

1293
Particles en Simulaties / Re: Rigid Bodies & Physics
« Gepost op: 20 juli 2013, 01:01:56 am »
Inmiddels is ook de animatie van de Ram toegevoegd...
Voorlopig laat ik het hier even bij, ik heb nog een animatiefilmpje af te maken....
Grts,.... Blenderbrammetje  :D

1294
Particles en Simulaties / Re: Rigid Bodies & Physics
« Gepost op: 09 juli 2013, 22:51:39 pm »
Muziekje bij mn teasertje gemaakt, Beetje ruis maar dat komt doordat Fruity loops het geluid van andere sporen een beetje wegdrukt als je een onboard geluiskaart gebruikt...
grts Blenderbrammetje !

1295
Onderhanden werk en demo's / Re: Demo - Maze
« Gepost op: 08 juli 2013, 22:44:08 pm »
Ik vind het ook al leuk gemaakt, hoewel de textures op de muren wat te veel van hetzelfde is.
Ik heb de uitgang gevonden, met lichtkogeltjes schieten helpt, ha ha.
Vroeg of laat maak je een echte game, Mark . :D

1296
Particles en Simulaties / Re: Rigid Bodies & Physics
« Gepost op: 05 juli 2013, 13:36:33 pm »
@ IJp , Moet je zeker doen, het is simpeler dan je denkt. Van de Physics gebruik je vooral "static" en "collision"
De standaardinstellingen zijn vaak gewoon goed, hoewel ik vaak dingen zwaarder maak met "mass".
Verder een kwestie van tweaken, het zijn maar natuurwetten hé ! Nu ik er de slag van te pakken heb, ben ik aan een soort achtbaan begonnen, samen met Nathan86 maak ik die binnenkort af, dan post ik hem ...  8-)  ik ga zeker nog verder met mn logo, er moet nog een animatie in...

1297
Particles en Simulaties / Re: Rigid Bodies & Physics
« Gepost op: 03 juli 2013, 00:09:12 am »
Dit filmpje mislukte steeds, de letters bleven natrillen... Nu gebruik ik de gewone Rigid-Body physics en het werkt perfect....
Gewoon met standaard instellingen. Ik vind dat de point lights, die met "this layer only" de layers belichten waar de letters inzitten, nog wel wat sneller mogen....
Wat vinden jullie ervan.
https://www.youtube.com/watch?v=87xodsPvHKQ

1298
Onderhanden werk / Re: Zelfportret.
« Gepost op: 03 juli 2013, 00:03:34 am »
Hij is erg mooi geworden. Ach en een beetje poly's kan toch ook geen kwaad. Tenzij je hem ook nog wil animeren.....
Het gaat om het eindresultaat, en dat mag er zijn ! :D

1299
Particles en Simulaties / Re: Rigid Bodies & Physics
« Gepost op: 01 juli 2013, 13:16:44 pm »
Ach ja , het was ook maar een testfilmpje, voornamelijk door Nathan gemaakt in dit geval.
Ik heb er weer van geleerd, ik had zelf ook een animatie met vallende letters gemaakt als oefening, ik post m vanavond.
Daar zie je de letters na het neerkomen nog iets te lang doortrillen... Daarom voortaan even geen Game-engine meer.
In de gewone Render-Physics instellingen gaat een en ander wat gemakkelijker...

1300
Animaties / Re: Blender Ocean & camera tracking
« Gepost op: 01 juli 2013, 13:12:22 pm »
@hoberg, Nee, dat kan niet en dat zou ook geen tracen zijn. Blender kan alleen met genoeg frames die van elkaar verschillen een perspectief bepalen.
Je kunt, als je genoeg informatie in de foto hebt zelf het perspectief bepalen, en gelijk trekken met je beeld.

@fredkoning, Inderdaad, voor een eerste poging zit er veel creativiteit in, meteen verschillende technieken in één filmpje,
   maar inderdaad kun je misschien volgende keer met een voorbeeldje (background image mag ook filmpje zijn ) in de viewport
   animeren , dan kun je daar het tempo of ook de bewegingen van namaken...

is gewoon een tip !

1301
Particles en Simulaties / Rigid Bodies & Physics
« Gepost op: 01 juli 2013, 02:49:25 am »
In plaats van de game-engine, gebruik ik voortaan weer liever de render-physics, basicly hetzelfde maar ik vond de game-engine te veeleisend wat instellingen betreft,
in de gewone render-physics kan ik hetzelfde met minder moeite, en er zijn minder instellingen. Het komt er iets minder nauw,
Maar wie weet er hoe ik het voortdurend trillen van sommige objecten kan voorkomen. Behalve dan door de physics pas te laten beginnen na een actie of collision,
met de-activate... Hier alvast een leuke Domino animatie...
https://www.youtube.com/watch?v=vvwRD6UyupE

1302
Particles en Simulaties / Re: Simulatie Crack-modifier Explosions
« Gepost op: 01 juli 2013, 02:44:08 am »
Soms maken we samen iets op mijn computer... Kijk een nieuwe physics test...
https://www.youtube.com/watch?v=c1HBt64w3XI
Heb ontdekt dat de fracture tools moeite heeft met subdivision surface, ook na apply-en.
Nu gebruiken we ook de cell-fracture tool, die maakt mooiere stukjes en brokken....

1303
Animaties / Re: Blender Ocean & camera tracking
« Gepost op: 30 juni 2013, 00:46:31 am »
Leuk filmpje man, ik zet het even op.. Als je op het blokje youtube klikt krijg je een sort meta-tag om daartussen je linkje te plakken...
https://www.youtube.com/watch?v=Pv8910l76Ck

Geestig !

1304
Belichting en Rendering / Re: Belichting en Blender-fire
« Gepost op: 30 juni 2013, 00:43:11 am »
Hie is mijn vuurketel. Ik vind hem mooi, de rook ook.
Alleen blijft er met teveel licht erbij niets van over... Misschien ligt het aan de global lightning.
Het resultaat in de scene post ik morgen wel... Check mijn vuurtje...

https://www.youtube.com/watch?v=QC_Bq5FuqBE

1305
Particles en Simulaties / Re: Simulatie Crack-modifier Explosions
« Gepost op: 26 juni 2013, 23:45:49 pm »
Nathan86 heeft al mooiere. Ik heb dit topic gestart, en nu ga ik hem overhalen die erop te gooien, ha ha.
Nee, ik ben natuurlijk van plan  om zelf gewoon nog mooiere te maken, maar ik ben al met een animatie bezig, en nog wel een paar daagjes mee zoet...Laters !

Pagina's: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 92