Game Engine > Onderhanden werk en demo's

Minions boeiend onderwerp

<< < (3/4) > >>

JvL:
Hoe je het maken van een animatie het beste aanpakt verschilt per keer. Voor mijn samurai animatie maak ik per scene een apart bestand waarbij ik soms ook hetzelfde stukje animatie uit verschillende camerahoeken render (b.v close ups). Ik render per cameraovergang dus een scene bestaat dan uit verschillende losse filmpjes die ik in de nabewerking aan elkaar plak en knip.
Net als bij het maken van een speelfilm render ik meer materiaal dan ik nodig heb zodat je ruimte hebt voor mooie overgangen en dergelijke.

Voor een eenvoudige animatie is dat misschien allemaal niet nodig en kun je het geheel in een keer renderen.

Ruud:
Je project is geslaagd ziet er leuk uit, even een opmerking de tuinbroek moet een loopcut extra hebben om  de bovenkant netter af te werken dan sluit de face wat strakker aan met de kleur.

IJp:
Ziet er goed uit nu nog laten rond stuiteren, dat maakt het helemaal af.  ;)

PKHG:

--- Citaat van: Ruud op 11 juli  2014, 22:48:34 pm ---Je project is geslaagd ziet er leuk uit, even een opmerking de tuinbroek moet een loopcut extra hebben om  de bovenkant netter af te werken dan sluit de face wat strakker aan met de kleur.

--- Einde van citaat ---

ja, ik denk dat ik bij het maken een beetje heb geknoeid ... heb het tutorial wat DIT betreft niet helemaal gevolgd.
Portugees is niet mijn taal, er wordt heel veel mondeling toegelicht, ik heb dus de luidsprekers altijd uit staan ;-(.

Maar er is ook nog een andere Minion tutorial, ik ga daar ook nog even kijken (link vergeten, dus Peter zoeken).

 

EDIT:
Deze zocht ik, met cycles o.a.

https://www.youtube.com/watch?v=-2uY7rjhhMs

IJp:
Als het er zo uit gaat zien dan kun je zeker trots zijn ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie