61
Leuterhoek / Re: Hoe gebruikt men de assets in Blender3
« Gepost op: 23 december 2021, 18:27:09 pm »
Ja. IJpe (demo in voordbc , moet nog duidelijker)
Maar vermoedelijk is er nog een geschikt *.txt in de asset ,map nodig.
Morgen misschien meer info ..
https://pkhg.nl/voordbc/index.html er moet nog meer tekst bij
later kan er ook misschien mijn *.blend voor downloaden zichtbaar worden
24.12 . iets beter de content (niet meer bestaand youtubelink in eerste plaatje verwijderd)
Heb vervelende probleme met FILEZILLA uploads nog geenidee warom soms pas vrij laat de website zich zo gedraagd als eigenlijk is ingesteld
Zo moet de link bij mij naar pkhg.nl/voordbc al moeten werken maar regelmatig zie ik het oude en niet de wijziging. GRRRRR.
zo gehoorzaamd Chrome browser b.v. nu niet !!!
terwijl edge NU wel doet wat ik beoog
Als je mij een plezier wilt doen klik je niet op de bovenstaande link maar gebruik je slecjts pkhg.nl/voordbc/index.html met of zonder https:// ervoor? Ik kan hier in edge zelfs zoals het zou moeten index.html OOK nog weglaten.
Sorry, dit is HTML gedoe en geen Blender stuff ;-)
Maar vermoedelijk is er nog een geschikt *.txt in de asset ,map nodig.
Morgen misschien meer info ..
https://pkhg.nl/voordbc/index.html er moet nog meer tekst bij
later kan er ook misschien mijn *.blend voor downloaden zichtbaar worden
24.12 . iets beter de content (niet meer bestaand youtubelink in eerste plaatje verwijderd)
Heb vervelende probleme met FILEZILLA uploads nog geenidee warom soms pas vrij laat de website zich zo gedraagd als eigenlijk is ingesteld
Zo moet de link bij mij naar pkhg.nl/voordbc al moeten werken maar regelmatig zie ik het oude en niet de wijziging. GRRRRR.
zo gehoorzaamd Chrome browser b.v. nu niet !!!
terwijl edge NU wel doet wat ik beoog
Als je mij een plezier wilt doen klik je niet op de bovenstaande link maar gebruik je slecjts pkhg.nl/voordbc/index.html met of zonder https:// ervoor? Ik kan hier in edge zelfs zoals het zou moeten index.html OOK nog weglaten.
Sorry, dit is HTML gedoe en geen Blender stuff ;-)