Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - WesleyObrie

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
61
Experimenten / Re: Fun met Fluid sim!!
« Gepost op: 30 januari 2017, 11:33:14 am »
Als het kan dan graag een Zip.

https://www.dropbox.com/s/pc1afqxv5g87bxz/Surfer.zip?dl=0

En een zipje speciaal voor jou!! En iedereen die wilt natuurlijk ;)
Have fun!!

62
Blender Interface / Re: Geen default
« Gepost op: 30 januari 2017, 10:30:10 am »
Dank Wesley voor je snelle reactie.

Daar ligt het inderdaad waarschijnlijk aan omdat ik daarin veranderingen heb aangebracht. De vraag is nu óf ik de standaard kan terugzetten en hoe?

Mvg, Leo

Probeer dit maar, als het goed is gaat alles terug naar standaard...

63
Blender Interface / Re: Geen default
« Gepost op: 30 januari 2017, 10:20:37 am »
Zou het niet gewoon je thema kunnen zijn?
Ik gebruik er ook een en heb ook geen oranje vlakken in edit mode...
Bij de tut's gebruiken ze meestal de standaard versie van Blender.

Je kunt eens kijken in je thema instellingen, misschien kun je het daar aanpassen!?
Deze opties vind je hier:



Succes!!

64
Leuterhoek / Intro DBC gemaakt met Element 3d voor After Effects.
« Gepost op: 29 januari 2017, 19:50:57 pm »
Hallo luitjes!!

Vandaag weer wat nieuws geprobeerd met Ae.
De plugin "Element 3d" gebruikt voor een intro.
Ben nog aan het leren en dat is ook wel te zien.., sommige instellingen
net iets teveel gebruikt.. :(
Maar het begin is er, nu nog even fine tunen...
Het is een intro voor deze geweldige community!!!
Geniet!! https://youtu.be/M8DYjb8uXsc

Greetz!!

65
Experimenten / Re: Fun met Fluid sim!!
« Gepost op: 29 januari 2017, 16:38:49 pm »
Met wat probeer je het te openen? Ik heb 7zip gebruikt om het in te pakken.
Dit is gratis software en opent ook winzip en winrar bestanden!!

Hier is het te vinden: http://www.7-zip.org/

Mocht dit niet lukken, of wil je dit niet installeren, laat maar ff weten.
Dan maak ik er voor je een zip bestandje van!!

Mvg

66
Experimenten / Re: Fun met Fluid sim!!
« Gepost op: 28 januari 2017, 16:31:26 pm »
Ik vraag me af hoe blijft die surfplank op zijn plaats?


Dat is vrij simpel eigenlijk, Koos.
Onze surfer staat gewoon op een ''fixed position", dan een keyframe op "locrot" geplaats en deze met
noise modifiers op alle assen laten bewegen.
Daarna een "fluid obstacle" van gemaakt en de fluid wordt door de plank afgeketst waardoor het dus lijkt alsof ie "surft".

Voor wie interesse heeft, hier het bestand:https://www.dropbox.com/s/boy0687uhh4bnwk/Surf%20Boy.7z?dl=0

67
Experimenten / Re: Fun met Fluid sim!!
« Gepost op: 28 januari 2017, 02:43:54 am »
Dat klinkt idd ook als een uitdaging..., nooit geprobeerd...
Misschien is dat een volgend experiment  ;)
En ben benieuwd welke kunsten er van deze inspiratie ontpoppen!?
Please share!! :)

68
Experimenten / Fun met Fluid sim!!
« Gepost op: 28 januari 2017, 02:22:36 am »
Hallo daar!!

Ik wilde weer eens wat met de fluid sim doen en heb me laten leiden door sport...
Van het een kwam het ander idee en dus hier het resultaat: https://youtu.be/yZGGS-eNVrg
Misschien komen jullie hierdoor ook op een leuk idee!?
Succes!!

Ps: Let niet op de kwaliteit en materialen, heb alles low res gebakken en gerenderd, omdat het anders te lang duurt... Deze             opstelling/uitvoering duurde al meer dan 6u...

69
Onderhanden werk / Re: Brood op de plank
« Gepost op: 28 januari 2017, 02:14:42 am »
Wauw!! Das net echt... Puik werk!!!

70
Eindresultaten / Re: make a piece a day
« Gepost op: 26 januari 2017, 21:01:00 pm »
Cool!!
Ik denk gelijk van: als je die "blaadjes" nou eens bakt op een f curve, met een rustig melodietje...
Heb je best een vette bloemalizer!! ;)
Het ziet er goed uit!! Leuk idee ook!!

71
Onderhanden werk / Re: Hond
« Gepost op: 26 januari 2017, 20:54:55 pm »
Dat ziet er "gelikt" uit, om het zo maar even te zeggen!! ;)
Dat heeft vast wat tijd gekost, denk ik zo maar..
Prachtig resultaat, zo ver ben ik (helaas) nog niet :(
Ik weet in ieder geval bij wie ik moet zijn als ik zo'n project opstart :)
Toppie!!

72
Over Blender / Re: 8 tot 10x sneller renderen in cycles...
« Gepost op: 24 januari 2017, 20:15:32 pm »
Ok, dus het werkt wel...
En is het verschil heel groot? Minuten per frame of dat niet?
En heb je op gpu of cpu gerenderd?
Ben wel benieuwd eigenlijk ;)

73
Experimenten / Re: Pixar Renderman voor Blender addon...
« Gepost op: 24 januari 2017, 20:12:26 pm »
Idd, hou het maar bij cycles!! Het verschil met renderman is optisch niet heel veel, maar je rendertijd is 10x zoveel!!


74
Over Blender / Re: 8 tot 10x sneller renderen in cycles...
« Gepost op: 23 januari 2017, 14:26:17 pm »
Eerste testje gedaan... Om nu te zeggen 10x sneller, nee!!
Dit heb ik ff snel laten renderen:

Over de gpu ga ik het niet eens hebben, want die is na 10 min nog niet klaar....
Maar m'n cpu doet er in blender 2.78: 6.14.29 over en bij de laatste release,
dus blender 2.78.4, doet ie er: 5.06.80 over...

Dat is een ruime minuut sneller!!
Dus het scheelt wel iets, maar ik ga het nog verder uitzoeken voor jullie!!
Als er iemand een project heeft met (veel) hair, wil ik die ook best proberen.
Ben daar zelf nog niet echt mee bezig geweest, om eerlijk te zijn...

75
Over Blender / Re: 8 tot 10x sneller renderen in cycles...
« Gepost op: 23 januari 2017, 13:27:48 pm »
Dat gaan we gelijk eens proberen!! Ik zal laten weten of het ook echt zo is :)

Pagina's: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8