Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - rozz

Pagina's: 1 ... 121 122 [123] 124
1831
Modelleren / Re: Tekst plaatsen op fles
« Gepost op: 12 oktober 2014, 14:38:27 pm »
Zo gaaf dit.... :o

1832
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 14:23:56 pm »
Heb ook ff blenchmark gedraaid...is dit goed of slecht voor een i5 :-\ (die m5... 8))


1833
Modelleren / Re: Waalbrug
« Gepost op: 12 oktober 2014, 13:13:03 pm »
Wederom bedankt voor de reactie met de snelheid van het licht...of moet ik zeggen internet.... ::)

1834
Modelleren / Waalbrug
« Gepost op: 12 oktober 2014, 13:03:21 pm »
Als geboren en getogen nijmegenaar geeft de waalbrug mij altijd weer het `thuis` gevoel...
Nu zou ik deze beauty graag in blender willen maken....
Heeft iemand hier eerder zoiets gedaan en zo ja heeft hij/zij dan tips hoe ik zo`n boogbrug het beste kan modeleren/construeren...


1835
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 12:56:05 pm »
Om te kunnen vergelijken... i5@3,4 gig. en 8 gig. werkgeheugen....op een assrock z77 extreme moederplankje....
Videokaart is een amd 5670 geloof ik...niet zo`n hele beste maar renderen gebeurt als ik het goed heb begrepen grotendeels zo niet helemaal door de cpu.... :)

1836
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 12:26:43 pm »
render samples 500... ;D

1837
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 12:22:49 pm »


Zelfs 7 seconden winst.... 8)

1838
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 12:07:10 pm »
Met de houten vloer nog minder....was gewoon een picture texture....verder geen bumping of displacing....alleen de tonnen...

1839
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 11:18:56 am »
Heb hem ff met een spiegel ondergrond gedaan en rendertijd is 49.09 sec.
Staat links boven in de hoek...


1840
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 12 oktober 2014, 10:48:36 am »
@IJP....yep...en bump mapping maar dat zie pas bij een close up...thnx voor de reacties allemaal...keeps me going...

1841
Experimenten / Re: UV unwrapping
« Gepost op: 11 oktober 2014, 21:11:44 pm »
De vloer zit ook om de ton `gewrapped`....

1842
Experimenten / UV unwrapping
« Gepost op: 11 oktober 2014, 21:10:38 pm »
Aan de hand van een tutorial wat aan het experimenteren gegaan met uv unwrapping en node editor....


1843
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 10 oktober 2014, 11:43:19 am »
Thnxx allemaal,het is me nog niet gelukt...
Krijg wel de 90 graden hoek maar dan gedraagt de kubus zich heel raar ``vervormd` als ie de bocht om gaat..
Moet toch echt iets met subdivion en/of extruden van faces worden en dat proberen te animeren...
To be continued...... :P

1844
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 19:56:20 pm »
Work under construction. ..moest nog ff koken... :P

1845
Animatie en Rigging / Re: Path 90 graden laten knikken
« Gepost op: 08 oktober 2014, 17:06:06 pm »
Hier is wat een absolute newbie gemaakt heeft......
Stelt voor de pro niks voor waarschijnlijk maar ben er best trots op... 8)

http://youtu.be/HyBSD891kXk
http://youtu.be/NrrgWP-88ZQ
http://youtu.be/4nCbBoX2cA0
http://youtu.be/bxNdpjvzO5A
http://youtu.be/ZT_odRuwC5Q

Pagina's: 1 ... 121 122 [123] 124