Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 124
1576
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 17 januari 2015, 17:47:26 pm »
Test nr2 Inmiddels een ondergrond gemaakt zodat de randen van de wolk wat realistischer overkomen, de plane zelf eenvoudig bewerkt komt later, Vervolgens een particel system toegepast op een plane die mee schuift met de wolk en daar moet nog aan gewerkt worden .
De bedoeling is om het zinderen van hitte te maken ik weet niet of dat lukt:)
Daarna ga ik met meerdere camera's werken om een volle angstaanjagende wolk te creƫren door middel van video editen met de multiple camera.
Door het video editten komt de rendertijd in volle winst denk ik zo.
https://www.youtube.com/watch?v=SdEODPfxXcA

1577
Renderen is altijd afzien , ik ben benieuwd naar je eind resultaat.

1578
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 16 januari 2015, 16:35:57 pm »
Tesla is er jaloers op IJp

1579
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 16 januari 2015, 16:26:32 pm »
Met wat kleur in node editor in blender render.


1580
Onderhanden werk / Re: Krullenkop
« Gepost op: 16 januari 2015, 16:12:47 pm »
"Hopelijk vinden jullie het leuk om de ontwikkeling te volgen. Zelf kijk ik graag naar hoe anderen ook worstelen met de materie." is dit leedvermaak  ;D
Het ziet er mooi uit en blijf posten :)

1581
Experimenten / Replacement modifier.
« Gepost op: 16 januari 2015, 16:04:15 pm »
Smoke met displacemodifier.
Gebruikt 1 cylinder 2 subdivisionmodifiers en 2 replacement modifiers en een backgroundimage om het op te leuken.
Een zeer snelle render tijd in verhouding met de smoke generator, de lengte is 30 blenderunits lang tijdens het naar voren gaan ingeschaald naar 8 units. De smoke kleur is niet bewerkt en de snelheid, was puur om te experimenteren.
https://www.youtube.com/watch?v=8OC0cjTHUEI&feature=youtu.be

1582
Handleidingen / Re: Klok maken met drivers
« Gepost op: 16 januari 2015, 06:46:41 am »
Het tikken het geluid van de klok kan men ook met een driver instellen .

1583
Community suggesties / Re: DBC Challenge?
« Gepost op: 15 januari 2015, 10:25:43 am »
Animo is er genoeg een leuk idee.

1584
Modelleren / Re: Handige manier om vertices uit te lijnen
« Gepost op: 15 januari 2015, 10:12:24 am »
Schalen over de x y of z lijnt de vertexen uit op een makkelijke manier.

1585
Onderhanden werk / Re: Tomaten
« Gepost op: 12 januari 2015, 18:09:52 pm »
Mooi werk wat je maakt hulde :)

1586
Particles en Simulaties / Re: Hulp nodig.
« Gepost op: 11 januari 2015, 21:10:43 pm »
Ik kan je er niet mee helpen nog geen ervaring mee.

1587
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 08 januari 2015, 23:41:06 pm »
Voor 2 weken terug was ik aan de beurt nadat Blender crashte, niks te repareren , ik kon er gelukkig in komen met een systeem vanaf de dvd om de files te redden.

1588
Experimenten / Re: heelal
« Gepost op: 08 januari 2015, 23:23:00 pm »
Een klein grapje wat is de titel van de muziek.
https://www.youtube.com/watch?v=BP5IZavzUqU&feature=youtu.be

1589
Experimenten / Re: heelal
« Gepost op: 08 januari 2015, 14:21:52 pm »
De bedoeling is  om de komeet langs een paar flatgebouwen te laten scheren met een gedeeltelijke schade als die uit het zicht is dat die inklapt met een schok golf die gepaard gaat die de rest van de gebouwen weg vaagt.
Met smoke heb ik het en beetje door, met het slopen zijn er diverse mogelijkheden ik probeer het nu met de rigid body. Eens kijken hoever we kunnen komen eerst veel testen denk ik zo:)
http://www.blenderguru.com/tutorials/quick-tutorial-make-a-wrecking-ball-with-rigid-body-physics/#.VK6D_ZV0ycw

1590
Experimenten / Re: heelal
« Gepost op: 08 januari 2015, 13:51:33 pm »

Pagina's: 1 ... 104 105 [106] 107 108 ... 124