Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 124
1546
Over Blender / Re: Particles omzeten in mesh addon.
« Gepost op: 15 februari 2015, 12:24:37 pm »
Het ziet er cool uit , ik ga het uittesten met een replacement er bij als dat lukt.

1547
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 15 februari 2015, 12:08:12 pm »
Hi, Ja tijdens het renderen kun je bepaalde instellingen bij regelen.
Een beetje aan het testen met het licht met the worldsettings environment dat gaf het effect
 ,410 frames de tijd om het uit te proberen,scheelt 410 keer op f12 drukken :)

1549
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 14 februari 2015, 20:14:30 pm »
Het verstrekkendste punt opschrijven onder tab n van alle onderdelen vanuit daar terug dan ,ze moet door de heupen om een langere stap te maken? ik zeg zomaar wat suggesties. het is best lastig mijn muis weet er alles van:)

1550
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 14 februari 2015, 19:54:33 pm »
Het effect is niks een materiaal en de sterkte van het licht met 1 spot extra in het gebouw,
Alles wat je nu in een steen kleur maakt heeft al een soort diepte door de licht instellingen.
Een beetje aan het testen.


1551
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 14 februari 2015, 19:24:24 pm »
Hier nog een foto van het standbeeld redelijk gelukt met weinig loops vertics
Voor de film goed genoeg denk ik of je moet close uppen.





1552
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 14 februari 2015, 19:09:26 pm »
Of is het de uitzwaai een iets langere stap,er komt ergens lengte tekort lijkt me
makkelijk praten hier :) Ze loopt wel natuurlijker.

1553
Eindresultaten / Re: Fantasy brug
« Gepost op: 14 februari 2015, 18:04:12 pm »
Cool gedaan met die poort, ik hou wel van die stijl.
En je moet wel effe een scene in je hoofd hebben, t leuke van blender is naarmate je leert wordt je er ook creatiever in het bedenken ervan. Mits je kreatief bent maar ja anders zat je niet op het forum.  ;D

1554
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 14 februari 2015, 17:56:07 pm »
Precies zoals je zegt ik verdiep me nu al een paar maanden in de particels en het is gaaf om te doen ,ik vind bewegende beelden leuker om te doen als een scene maken voor een realistische foto tenminste in het leer proces.
Wat Ijp hier in een link plaatste had in nog niet van gehoord Iso Surface, voordat we alle editors kennen en de menging ervan mogelijkheden  ja dan duurt t effe lol, ze zeggen 3 jaar studie klopt denk ik wel , als ik het vergelijk met mijn werk in de bouw  in 5 jaar tot vakman om te leren met praktijk, dan weet je het beroep, de aankomende 5 jaar leer je de oplossing te bedenken en dan ben je vakman.
Maar t eerste jaar is het moeilijkste ,zoveel informatie wat je moet kunnen scheiden.
En eigenlijk spring je van de ene naar de andere editor , en als we dat totaal overzicht hebben ,ja dan zijn we geslaagd. :)

1555
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 14 februari 2015, 17:55:44 pm »
Nee ik bedoelde meer de hand in de Trent als dat je 100 kilo goud op je rug in een rugzak hebt dan ga je ook raar lopen  lol.
Alles vind ik perfect t zie er mooi uit als scene, maar de hand was gericht naar de benen. dan haalt t alles weg ,omdat het een focus punt werd. Als je begrijpt wat ik bedoel, t viel op en dat haal je eenvoudig weg denk ik.

1556
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 14 februari 2015, 17:27:16 pm »
Het ziet er mooi uit in het filmpje, echter we zitten hier met zijn allen zodat we kritiek kunnen geven , wel let op!
Lol Wat ik zie ze loopt onnatuurlijk alsof er een hand hard drukt op haar hoofd, ze staat te laag in je scene, optisch maar kan aan mij liggen. Als je dit iets bijstelt is het denk ik mooier.
Wat meer gestrekte  benen.

1557
Over Blender / Re: Particles omzeten in mesh addon.
« Gepost op: 14 februari 2015, 17:20:29 pm »
Iso surface, nooit van gehoord, bedankt weer wat geleerd en om te kijken leren ik zit al een tijdje in het particelsystem te stoeien, dat draagt zeker bij.
de video heb ik effe snel bekeken ,morgen op het gemak :)

1558
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 14 februari 2015, 17:01:53 pm »
Ik zat gisteren toevallig een keer te kijken wat ik zoal gepost had en vond op 14 augustus mijn wens om de zandman te maken als leek.
Grappig om terug te kijken na een  jaar ik was al eerder bezig, ik snap het principe van de zandman, nu de uitvoering nog, ja nog een leek of halfwas :P) :)

1559
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 14 februari 2015, 16:55:39 pm »
Laat maar waaien is makkelijk gezegd lol, eigenlijk heb ik geen script ja flarden zoals het heelal vanuit daar wil ik op aarde dan een aanval maken op de City of deze oudheid style, en nog een hoop te leren in Blender maakt opwaaien lastig :)
Die smoke generator staat stil , displacement kost veel minder rekenkracht als je smoke beweegt moet je alle bewegingen die in de generator zijn gemaakt aanpassen met wind en dergelijke , re placement vind ik makkelijker en sneller.ligt ook aan de hardware denk ik , als ik een snelle pc had ging ik daar voor.
Dat is het mooie van blender om met minder materiaal toch kunnen presteren wat je wil bereiken.

1560
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 13 februari 2015, 14:04:11 pm »
Een stad in aanbouw voor de zandstorm.


Pagina's: 1 ... 102 103 [104] 105 106 ... 124