Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Ruud

Pagina's: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 124
1531
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 10 mei 2015, 14:29:53 pm »
Sterkte man ik weet er alles van:D, alles komt goed neem er wel de tijd voor.

1532
Onderhanden werk en demo's / Re: Minions boeiend onderwerp
« Gepost op: 10 mei 2015, 14:19:50 pm »
Lol ijp hier hetzelfde, de aanleiding was een verjaardagskaart van iemand uit de VS die is gek op die figuurtjes zodoende had ik ze gemaakt, voor studie is het een leuk object om te maken.

1533
Onderhanden werk / Re: Wie herkent het?
« Gepost op: 10 mei 2015, 14:01:48 pm »
Een beetje aan het werk met Vivaldi op de achtergrond.

De uitdaging moet nog komen een krokodil, een front van het oude stripboek geeft de inspiratie,hopen dat die lukt ik zie er een beetje tegen op.



1534
Onderhanden werk en demo's / Re: Minions boeiend onderwerp
« Gepost op: 10 mei 2015, 05:37:37 am »
Het is een oud topic maar nog steeds aan te bevelen ,leuk om te doen.Inmiddels heb ik er ook een paar gemaakt voor de grap.


1535
Onderhanden werk / Re: Wie herkent het?
« Gepost op: 09 mei 2015, 12:12:18 pm »
Hi ijp, internal werkt wat sneller met renderen en ik maak de kleuren ongeveer zoals ik het wil hebben, als de totale scene is opgezet gebruik ik pas bumpmapping en al, nu het ik een simple kleur aangebracht cycles vergt teveel rekenkracht om snel resultaat te bekijken :)
Het is puur om de scene te maken.

1536
Onderhanden werk / Re: Wie herkent het?
« Gepost op: 09 mei 2015, 11:19:45 am »
De opbouw van de scene doe ik in internal later gaat het over in cycles, makkelijker werken met mijn oude pc.
Er moet nog een hoop worden gemodelleerd en afgemaakt.

1537
Onderhanden werk / Wie herkent het?
« Gepost op: 09 mei 2015, 11:13:07 am »
Ik ben er weer na een uitval :)


1538
Challenges / Re: Challenge #2: Let's play darts!
« Gepost op: 15 maart 2015, 12:03:54 pm »
Druk aan het bouwen hier, dit keer doe ik mee  ;D

1539
Eindresultaten / Re: Challenge #1: Sweet - Eindresultaten
« Gepost op: 05 maart 2015, 13:55:07 pm »
Volgende keer hoop ik ook mee te doen, deze keer helaas over geslagen :(

1540
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 26 februari 2015, 16:27:26 pm »
Vandaag bezig geweest met het licht het was het licht van de worldsettings denk ik wat de noise veroorzaakte , wat voor zover is gebouwd cubes and planes nummer 1 t/m 1000 gejoint en benoemd om het filemenu overzichtelijker te maken en wat composities geprobeerd, en een maan gemaakt.





1541
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 25 februari 2015, 22:51:37 pm »
Kijk je komt helemaal los, het ziet er gaaf uit:)
Complimenten van een kapitein aan wal  ;D

1542
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 25 februari 2015, 22:42:10 pm »
Er is geen plane dit zijn losse hoeken met joint en de camera als child van het object, ja andersom maar ik weet het :) aan elkaar gelijmt.
In de instellingen kan ik het niet vinden , ik ga morgen testen met meer lampen en de world settings uit, en proberen het zelfde licht effect te verkrijgen.
Als het er dan nog in zit dan is het wat anders:)

1543
Blender Interface / Re: hulp bij knippen uit een letter
« Gepost op: 25 februari 2015, 19:51:57 pm »
 Mortalae Ik heb er nog nooit mee gewerkt maar snap wat je bedoelt ,blender pakt dit ook als tekst formaat?
De werking is dan zeer eenvoudig.

1544
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 25 februari 2015, 19:19:16 pm »
Hi Ijp het is geen cycles , met het vorige filmpje zag ik het al misschien zijn de licht instellingen te laag ik denk dat de camera een minimaal limiet heeft, ik weet er ook geen bal van:) De ruis verplaatst zich met de camera het is niet de omgeving, het is me nog nooit eerder opgevallen of heeft 2.7 of hoger een probleem?
De render opzicht voor 1.000 frames duurde slechts 2 uur en de muziek 10 minuten ;)

1545
Experimenten / Re: Replacement modifier.
« Gepost op: 25 februari 2015, 18:40:27 pm »
Hi allemaal , weer een beetje verder en tevens een probleem, De camera heeft een soort ruis weet iemand hoe je dit kunt oplossen het lijkt wel een soort filter.
De muziek lol wat is muziek ,het geluid heb ik effe snel in fruity loops gemaakt.
De camera look kan men maken door een object aan de camera te plakken door middel van ctrl p ,zodat de look mee loopt met de camera.
https://www.youtube.com/watch?v=PQdTDmJEWsw&feature=youtu.be

Pagina's: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 124