Algemeen > Mededelingen

Suggesties voor domeinnaam

(1/3) > >>

Mark aka Dark:
Goedendag allemaal,

Het wordt eens tijd dat we dit forum naar een eigen domein gaan brengen. Nu kan ik natuurlijk even een domeinnaam verzinnen, maar misschien is het leuker om dit anders aan te vliegen. Dit forum heeft een groot aantal actieve leden, die het vast leuk vinden om wat in te brengen.

Dus... als je een suggestie hebt voor een goede naam voor deze community / forum, laat het weten! Suggesties kunnen hieronder geplaatst worden. Dit kan een week lang. Daarna zal ik een poll starten met daarin alle suggesties. Deze poll zal open staan tot 15 april. De naam met de meeste stemmen wordt de domeinnaam waarop dit forum dan zal gaan draaien!

Ik ben benieuwd wat het gaat worden!
MAD

Koen:
Hoi! misschien is het handig om het meest gezochte zoekwoord bij google in je domeinnaam op te nemen. Hiermee kom je bovaan in de zoekresultaten te staan en krijg je meer bezoekers /  leden.

ik heb een aantal domeinen gechecked en deze zijn nog beschikbaar:

blender-forum.nl
blender-uitleg
dutch-blenderclub.nl
blender-freaks.nl

groetjes

IJp:
Ik ga al een stukje verder met logo ;)
De naam gewoon kort maar krachtig DBC-3d

     
Je spreek het zo uit natuurlijk Dee-Bee-Cee-3d   (Dutch Blender Community)

Mark aka Dark:
De DBC-3d vindt ik wel een mooie, daar zit onze naam tenminste in.
Zit me ondertussen ook af te vragen in hoeverre het verstandig is om de naam aan te passen. We zijn al bekend onder onze huidige naam (DBC). Dat zouden we er eigenlijk in moeten houden.

Mark aka Dark:
Het gaat er naar uitzien dat het dbc-3d.nl gaat worden zo, niet erg veel suggesties tot nu toe.

MAD

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie