Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Topics - rozz

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12
91
Leuterhoek / Wii
« Gepost op: 22 januari 2016, 17:19:09 pm »
Ben tijdens het renderen een Wii aan het ombouwen.
Lukte mijn schoonzoon niet...tja en ik heb tijd zat als er iets gerendered wordt...
Voordeel van een iets trager systeem....veel tijd voor iets anders.

92
Over Blender / GPU of CPU, of MEMORY
« Gepost op: 20 januari 2016, 18:43:50 pm »
Beste allemaal,

als ik de in rood omcirkelde melding krijg ligt dat dan aan mijn cpu, gpu, geheugen op cpu, geheugen op gpu, onboard geheugen???
Moederbord: asrock Z77
Geheugen: 4 gig.ddr3
Videokaart: MSI Geforce GTX 680 met 4 Gb.

Misschien eis ik te veel van mijn systeem...maar wil wel alles eruit halen wat erin zit.





Voor de verduidelijking, probeer gewoon een cube met 1 miljoen hair particles te renderen.

geen material, geen kleur, geen lights behalve de standard point lamp.



93
Eindresultaten / weekend challenge
« Gepost op: 17 januari 2016, 15:29:01 pm »
Maak een low poly scene van je favoriete game...
Ik had maar een dag...was een weekend challenge...

ik noem het de redder...



94
Eindresultaten / Tie fighter.
« Gepost op: 10 januari 2016, 22:03:56 pm »
Komt dartje naar me toe zo van...gast, ik heb mijn fighter in de puin gevlogen...kun jij hem wat uitdeuken en een nieuw lak laagje erover gooien....hoop dat ie het eens is met de kleur...anders krijg ik te maken met the dark side of the force... 8)




kale model is van benjob op blendswap....

95
Over Blender / Leuk filmpje over productie van animatie film
« Gepost op: 10 januari 2016, 12:15:21 pm »
Vondt dit filmpje al surfend...grappig maar leerzaam tegelijk...

https://www.youtube.com/watch?v=5CbG0d_tnSg  ;D

96
Over Blender / CPU belasting...
« Gepost op: 08 januari 2016, 16:56:34 pm »
Nu ben ik een animatie aan het renderen met gpu compute...en toch wordt mijn PC trager waardoor ik denk dat ook de CPU gebruikt wordt..... Doe ik iets fout, zie ik iets over het hoofd of is dit normaal?

97
Onderhanden werk / Sneak preview nieuwe star wars...
« Gepost op: 08 januari 2016, 14:04:41 pm »
Bij deze vast een sneak preview van episode VIII.... ;D

https://youtu.be/bYkq1nIJW7w

98
Over Blender / He is comming....
« Gepost op: 07 januari 2016, 10:37:02 am »
Gister een stukje gezien bij een filmpje van de blender conference 2015....

http://agent327.com/


99
Experimenten / array modifier met een empty als relative object..
« Gepost op: 04 januari 2016, 17:48:12 pm »
Weer eens aan het spelen naar aanleiding van een tutorial van OneMinute Videotutorials..

Een array modifier met een empty als relative offset object...slangenhuidje erover en je hebt een staart van een of ander reptiel... 8)

https://youtu.be/jadJj_zBEQg

100
Experimenten / sardi pax
« Gepost op: 02 januari 2016, 13:57:02 pm »
Ben aan het experimenteren met een heel oude tutorial van sardi pax....en dit is wat er uit kan komen....low res, low samples ...daarom zit ie ook in de experimenten hoek... ;D

https://youtu.be/9TpwAaU8P7c

101
Experimenten / simple deform
« Gepost op: 28 december 2015, 12:00:05 pm »
ff spelen met de simple deform en lattice modifier.

https://youtu.be/wJjptmb1g4k


102
Experimenten / Leuk speelgoed...
« Gepost op: 13 december 2015, 13:46:50 pm »
Blijft leuk speelgoed dat blender....

hoe je van dit...


naar dit..



of dit kunt gaan...


via dit...



en dit..



en dit..



 en dan wat met de compositor te spelen...met de camera...raak echt nooit uitgespeeld... 8)

103
Experimenten / Parels...ofzo
« Gepost op: 10 december 2015, 21:16:39 pm »
Wat experimentjes met shaders, licht enzo....vond ze wel weer de moeite waard om te delen...



104
Experimenten / kerstbal breien
« Gepost op: 09 december 2015, 18:24:33 pm »
Valt nog nie mee om een kerstbal te breien....maar kom in de buurt... ;D




105
Experimenten / draaiende spike ball
« Gepost op: 29 november 2015, 11:01:51 am »
Door mijn maand abbo bij CGcookie ben ik weer vanaf nul begonnen met de kennis die ik al vergaard heb in plusminus anderhalf jaar...
Aan het experimenteren met extrude iduviduals, inset faces, scale,  subdivision en een fresnel node toevoegen aan de diffuse node middels een mix shader....
Vondt het resultaat leuk genoeg om te delen...

https://www.youtube.com/watch?v=eIYXjoKFDwo&feature=youtu.be

Pagina's: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12