Dutch Blender Community
Hulp => Blender Interface => Topic gestart door: Rezzy777 op 02 mei 2018, 14:12:26 pm
-
Ik vind het erg irritant om steeds eerst naar de UV/Image Editor te gaan om daar het gewenste Render slot te kiezen.
Kan dit ook makkelijker, zodat ik gewoon in mijn 3D View kan blijven hangen?
-
Ik heb nog eens gekeken, maar ik weet ook geen andere manier. Goeie vraag, hopelijk komt er een antwoord.
Ik heb bij je andere topic wel een antwoord, niet precies wat je bedoelt, maar komt wel erg in de richting hoop ik.
-
Ik heb bij je andere topic wel een antwoord, niet precies wat je bedoelt, maar komt wel erg in de richting hoop ik.
Welk andere topic ook alweer? ;D ::)
-
Hoe kun je simultaan de dimensies veranderen van Duplicate Linked objects
-
Ik zou rechts boven in de hoek van je 3Dview met het hoekje een nieuw venster trekken en van een vensters de uv/image _Editor maken.
Dan heb je de 3Dview en de uv/image _Editor.
-
Hoe kun je simultaan de dimensies veranderen van Duplicate Linked objects
Dat was niet mijn post ;)
-
Ik zou rechts boven in de hoek van je 3Dview met het hoekje een nieuw venster trekken en van een vensters de uv/image _Editor maken.
Dan heb je de 3Dview en de uv/image _Editor.
Klopt, maar dat is wederom een workaround. Hoopte op een echte oplossing ;) Toch bedankt!
-
Als je de Render slots nodig hebt kun je die toch rechts boven de Outliner plaatsen. ;)
(https://s18.postimg.cc/nhv1pnsj9/screen.png) (https://postimg.cc/image/nhv1pnsj9/)
-
Kan ook nog inderdaad! ;)