Topic: It`s that time again...  (gelezen 4051 keer)


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 mei 2015, 20:19:18 pm »
Te snel te veel willen.....nooit goed....had ff geen ftp server progje dus ff `illegaal` progje binnengehaald....maar met die illegale zooi ook weer een verkoudheidje meegekregen...alles wat ik nu met de rechtse muisknop doe interpreteert mijn lieftallige pc`tje als ga naar startscherm....echt alles....prullenbak leegmaken wordt lastig, dingen kopiëren wordt lastig...vooral als je een nieuwe windows install wilt doen en het een en ander wilt kopiëren naar een andere schijf...dus ben ff bezig... >:(
Is geen `bekend ` virus...heb alles er al over heen gegooid...
Maar goed...houd me weer scherp zullen we maar zeggen....
« Laatst bewerkt op: 01 mei 2015, 20:21:32 pm door rozz »

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #1 Gepost op: 01 mei 2015, 22:05:20 pm »
Dat is mooi balen maar kun je hem niet terugzetten naar een eerdere versie die wel werkt?


Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 mei 2015, 22:25:56 pm »
kan wel maar register e.d zullen ook wel vervuild zijn....dan vertrouw ik niks meer en ga gewoon voor de format c......en vindt ik sowieso prettig om minimaal 1 keer per jaar te doen...gewoon ff alle zooi weg..en ook een hoop niet zooi waar ik later weer achter kom maar och...zijn maar nulletjes en eentjes.... 8)

Offline IJp

  • *
  • Berichten: 4,385
    • Bekijk profiel
    • IJpart
« Reactie #3 Gepost op: 03 mei 2015, 09:46:44 am »
Dat is inderdaad wel lekker een keer alle rotzooi weg te doen maar meestal zitten er dan ook dingen bij die niet verloren haddenmoeten gaan. :o
Om dit te voorkomen gebruik ik Google drive die bieden je gratis 15 GB gratis online opslagruimte voor je foto's, artikelen, ontwerpen, tekeningen, opnamen, video's – alles.
Dus als ik een mooie blend file heb zet ik hem daar neer, zo raakt er niets meer kwijt. :)

https://www.google.com/intl/nl_nl/drive/

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 mei 2015, 10:56:38 am »
Thnx voor het meedenken ijp...maar daar heb ik dropbox voor... ;)

Offline koos2

  • Member
  • *
  • Berichten: 2,053
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 mei 2015, 13:41:52 pm »
Sterkte Rozz. Iets dergelijks is altijd knap k..!
Hopelijk blijft het mij bespaart want het kost altijd zoveel tijd dat je anders aan Blender kunt besteden.

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 mei 2015, 13:45:14 pm »
I`m back and faster than ever...

Heb een 2tb externe harde schijf gekocht..alles daarheen gesleept..mijn ssd`tje geformateerd , w8 x64 erop en hij start weer binnen 5 seconden op...bam... 8)

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 mei 2015, 13:54:49 pm »
En mijn eerste gemis komt gelijk boven....ben vergeten mijn favorieten te kopieeren....zaten een hoop fijne blender en texture site`s bij..... :'(

Offline rozz

  • Member
  • *
  • Berichten: 1,851
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 mei 2015, 15:02:51 pm »
Te vroeg gehuild....had ze wel gekopieerd... ;D