Creaties > Onderhanden werk

MaliCero Scenes

<< < (2/2)

koos2:
Ik vreesde dat het Malicero-project was doodgebloed. Gelukkig is het gereanimeerd.

Rezzy777:

--- Citaat van: blenderbrammetje op 21 november  2018, 21:05:53 pm ---Nieuwe explosie aan het renderen. Typen gaat nu met vertraging. Render over GPU met cycles.
970GTX cycles met branched path tracing. 2 frames per minuut...niet slecht...

--- Einde van citaat ---

Ik merk dat de insteltijd vs. rendertijd lastig te bepalen is bij BPT. Ik denk dat het echt alleen van nut is bij (lange) animaties. Vaak stop ik zoveel tijd in het precies uitzoeken van welk light path hoeveel samples mag hebben, dat ik alles in de tussentijd allang gerenderd had kunnen hebben zonder BPT ;)

blenderbrammetje:
Voor de protest scene is Branched Path tracing ongeschikt. Er is te weinig licht in de scene...
Eigenlijk zou je avond scenes wat overbelicht moeten renderen en dan met na effecten ,, blauwfilter bv bewerken en donkerder maken...
Maar dan is de belichting van het karakter moeilijker goed te krijgen.

Ik gebruik nu gewoon Path Tracing. Alle lichten in de scene zijn echte lantaarnpalen en lichten , geen lichtjes om karakter uit te lichten dus.
Alles is écht !.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie