1
Modelleren / Verbinden van twee objecten
« Gepost op: 01 augustus 2018, 14:18:28 pm »
Hoihoi,
Ik ben een tutorial aan het volgen en daarbij moest ik een hand los van het lichaam maken, en daarna verbinden. Toen ik een cilinder maakte voor de hand, werd deze cilinder al direct als hetzelfde object gerekend als het lichaam, en hij had dezelfde modifiers (mirror en subdivision surface). Ik dacht niet dat dit uit zou maken, aangezien ze daarna toch verbonden moesten worden (in de video werd dat gedaan met Ctrl+J). Maar nu ik de hand aan de arm vast wil maken, wordt de linkerhand aan de rechterarm gebonden (zie foto)... Iemand enig idee of en hoe dit op te lossen is?
Thnx!
Heidi
Ik ben een tutorial aan het volgen en daarbij moest ik een hand los van het lichaam maken, en daarna verbinden. Toen ik een cilinder maakte voor de hand, werd deze cilinder al direct als hetzelfde object gerekend als het lichaam, en hij had dezelfde modifiers (mirror en subdivision surface). Ik dacht niet dat dit uit zou maken, aangezien ze daarna toch verbonden moesten worden (in de video werd dat gedaan met Ctrl+J). Maar nu ik de hand aan de arm vast wil maken, wordt de linkerhand aan de rechterarm gebonden (zie foto)... Iemand enig idee of en hoe dit op te lossen is?
Thnx!
Heidi