Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.


Berichten - Zaph

Pagina's: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36
466
Experimenten / Re: Materialen en depth of field..
« Gepost op: 07 februari 2015, 22:00:56 pm »
Hmmmm...ben met die tut van ijp bezig enne..hij glowt/blurt de spiegeling niet mee...iemand een idee.. :-\
Niet met deze techniek - hij gebruikt het material van die bal om mee te werken, en dan krijg je de reflecties inderdaad niet mee.

467
Onderhanden werk / Re: Tweede Auto
« Gepost op: 02 februari 2015, 21:45:56 pm »
Ja , mooie lak maar is ook weer cycles....
 8)
Yep. Je zou er bijna een conclusie uit gaan trekken, vind je niet?  ;D

468
Onderhanden werk / Re: Tweede Auto
« Gepost op: 01 februari 2015, 23:58:45 pm »
Mag ik deze tutorial aanraden?  :)

https://www.youtube.com/watch?v=jlfBvt0O6Dk

469
Eindresultaten / Re: Challenge #1: Sweet - Eindresultaten
« Gepost op: 30 januari 2015, 12:21:29 pm »
Ja, ik ben ook nog bezig, alleen de laatste tijd een beetje te hectisch druk met werk om 's avonds nog fut te hebben voor Blender...maar dat komt goed!  ;)

470
Belichting en Rendering / Re: Introduction Lighting.
« Gepost op: 29 januari 2015, 16:37:45 pm »
Nice - bookmarked!

471
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 28 januari 2015, 17:42:43 pm »
Als je haar voorgevel mee laat bewegen komt dat vrouwelijke vanzelf goed...  ;)

472
Modelleren / Re: hulp vraag
« Gepost op: 28 januari 2015, 13:52:49 pm »
Je zou eens naar de Knife-tool kunnen kijken - die staat ook links in je toolbalk. Als je die activeert zie je in de statusbalk onderin een aantal toetsen waarmee je het gedrag unt beinvloeden. Ik denk dat je C zult willen gebruiken - probeer maar eens!

473
Onderhanden werk / Re: The way of the samurai
« Gepost op: 28 januari 2015, 12:29:30 pm »
Na het downloaden van MakeHuman ging ik verder rondzoeken en kwam ik deze pagina tegen met honderden motion capture animaties - ik weet niet of het compatible is met je armature, maar het sowieso wel erg handig zijn: https://sites.google.com/a/cgspeed.com/cgspeed/motion-capture

474
Leden stellen zich voor / Re: Henk stelt zich ook voor
« Gepost op: 25 januari 2015, 20:07:17 pm »
Welkom, Henk!

Een greep uit mijn favoriete YouTube kanalen:

CGBoorman
Andrew Price
Sardi Pax
Bl3ender cookie
Blengine

edit: sorry, onhandige links - deze zouden wel moeten werken...  ;)

edit 2: fokking handige scrips die youtube embedden...  :'(

475
Leuterhoek / Re: Werk of hobby
« Gepost op: 23 januari 2015, 12:46:27 pm »
Dat klopt, maar ze hebben het nog steeds in hun portfolio staan, dus blijkbaar zijn ze van mening dat het ook nu nog representatief is voor wat ze kunnen.  ;)

476
Leuterhoek / Re: Werk of hobby
« Gepost op: 22 januari 2015, 18:39:57 pm »
Alleen is dit niet de opdrachtgever, maar het 3D bedrijf zelf dat het op het internet gooit, als demonstratie van wat ze kunnen.

Nou ja - er is dus ruimte voor (meer) kwalitatief 3D-werk.

Daarnaast heb ik ook nog een maat die met green screen video aan de slag gaat en daar misschien wat CGI in wil gebruiken, en de mogelijkheid dat een klant van hem wat technische 3D productrenders wil hebben, dus ik doe gewoon net alsof ik een kans maak om hier wat geld mee te verdienen!  :D

477
Leuterhoek / Re: Werk of hobby
« Gepost op: 22 januari 2015, 18:16:01 pm »
er is altijd een vergoeding aan verbonden maar helaas kan ik mijn baan nog niet opzeggen.  ;)

Het kan niet altijd meezitten... ;)

Edit: maar toch even je semi-professionele opinie gevraagd - bovenstaande plaatjes heb ik van de portfolio's van bestaande bedrijven geplukt. Ben ik nou gek of kan dat veel en veel beter?

478
Leuterhoek / Re: Werk of hobby
« Gepost op: 22 januari 2015, 18:05:45 pm »
En als ik eens rondkijk naar bedrijven die in NL 3D werk doen, dan wordt ik ook niet echt opgewonden...  ???





479
Leuterhoek / Re: Werk of hobby
« Gepost op: 22 januari 2015, 17:45:06 pm »
Zelf doe ik weleens klusjes voor anderen maar daarbij werk ik vaak het idee uit dat ik aangeleverd krijg.

Beetje late reaktie, maar is dat dan betaald? En hoe kom je aan die klusjes?

Dat lijken mij namelijk in eerste instantie de meest geschikte dingen - waar iemand anders al bedacht heeft hoe het er in grote lijnen uit moet zien. Ik zag vandaag op Facebook bijvoorbeeld een render van een bestaand vakantiehuisje waarvan ik zeker weet dat ik het toch echt een stuk mooier had gemaakt.

480
Community suggesties / Re: Cycles Material Database
« Gepost op: 22 januari 2015, 17:36:18 pm »
Misschien is het een idee om een standaard template scene als basis te maken met wat eenvoudige objecten, en dan per materiaal al die objecten dat materiaal te geven en als .blend file toe te voegen?

Pagina's: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 36